Perjantain tiskoteekki!

9mmm

ysärin psyyke hajos loppu syksystä tuntui et petin koko maailman mut se kaikki oli pienest kii ysäri still ettii sitä prinsessaa jolle voi antaa sydämmen ja ainoo ongelma oli se et mä olin tosiaan mennyt hengessä korkeuksiin ja maallinen ja seksi menetti merkityksen ja siitä tuli mulel ongelma siitä seksistä mut tiiää nyt et sekopäisii misuikin on toivotan teille kaikkee onnee ens vuodelle vittu ainoo ongelma mulla on siis seksin harrastaminen naisen kaa kun menin et mhaluun et se o ntäydellistä kun harrastan sitä ja sit siit tulikin ongelma ja joo mokasin ja olin pahis kun jouksin liian nopiasti mut ehkä ens vuos tuo mulle sen naisen jota saan loppuel'ämäni kohdella kuin kunigtarta ja piän siitä kii se on mun toivmus mikäs on teidän ?

9mmm
kotiin pääsyä ootellessa se on lähellä rintapielessä .. antaa anteeksi on se iso juttu mä annoin itelleni jo ja voi mennä tuolla eihän se ihan sama oo ku pitää sua lähellä mut ensvuodest alkaa taas uus antaa veden pestä kaikki paha pois

9mmmm
ja vaikka moksin mun kuningatteren kaa niin elkää ikinä alistuko vääryyteen ja ihmisoikeuksien hyväksi käyttöön vaikka talous ois kunnoossa mukamas niin jos leipä jonot kasvaa niin ihmisoikeudet eivät ole kunnossa se on mun suurin :9rakkaus et täällä ois kaikkilla hyvä olla ja toivon tosiaan et mun prinsessa antaa anteeks pelkuruuteni ei saa koskaan luovuttaa mä luovutin hetkeks mut en voi kun sydön huutaa yhtä nimee se always vertailee jos tapaan muuta mut se on niin kaunis nainen et huuhu

9mmmm
eiks se oo ihmeellistä pääministeri puhuu kuinka talous lähtee nousuun sanallakaan maininnut et ruoka jonot nousee kertooko se kumpaa hön seuraa mieluummin talous palkkei vai ihmisten kärsimyksen nousuu ja mua saa hakkkua loppu elämän ku mokasin mun elämänä rakkauden kaa kun ei vittu tullut mitään sotkin ja sotkeennuin noitiin ja siinä se tradegia mut nyt lähen nautiin uudesta vuodesta frendien kaa

v9mmm
rakkauden tuolla puolen on kaunista vaikka luvtus tulikin siellä tajuu elämän merkityksen ja saa rakkautta ilmabn ehtoi hengen nóusussa. vasik halusisinkin uuden mahdollisuuden teidän henkisyyden rakkauden piirissä tiiän et se on liian myöhästä mulle mut nostan tielle kaunokaisille hattuuu äärettömyyden tuolta puolen elkää hesiteikö rakkauden kaa sydän jakaa sitä kerran mä saaan kuiteskin eläää kauneudessa :D

Yhteistyössä