Annakko mulle?
On. Paheksuttava joulukuva.Onko vähän pervå....
Anytime babeAnnakko mulle?
Kahvia
Anytime babe
Täälläki joutunut kärsimään vanhempien ryyppäämisistä. Yöllä ei paljo nukuttu.Mulle musiikki on aina ollut pakotie..lapsena kun aikuiset riiteli kännissä, mä peruutin omaan sänkyyni ja painoin korvani kasettisoittimeen ja kuuntelin kuinka Elvis lauloi mut uneen...isompana tyttönä kuuntelin jo Mötiköitä ja laitoin kuulokkeet päähän piilottaakseni lasienkilinät ja känniääliö äänet jotka kantautuivat huoneeseeni keittiöstä pitkin yön tunteja...edelleen muistan ne lukuisat yöt kun suljin silmät ja kuuntelin Mötley crueta, acceptia, U.D.O....Dion tuotantoa..van halenia mitenkään unohtamatta...
nykyään kuuntelen lähestulkoon mitä tahansa kunhan se on musiikkia, eikä epämääräistä mölinää Musiikki on aina ollut mulle henkireikä ja pakotie kaiken paskan keskellä
No tulin just kotiin. En mee pihalle enää.Hävetkää, mä meen pihalle
JepTylsää vai ?
Höh,pittää keksiä jotain touhua
sitte on viisain ottaa oikein kunnon unet ennen iltaaMul ei oo varsinaisesti tylsää mut väsyttää.Mut jos ottaa päikkärit nii ei nuku yöllä. Tai no en mä kyllä nuku sittenkään jos meen tyypin luo.
Pesin vessan. Seuraavaksi kylppäri.Höh,pittää keksiä jotain touhua
Nih, että ei väsytä kesken kaiken.sitte on viisain ottaa oikein kunnon unet ennen iltaa
varmaan se tyyppiki tekee samoinNih, että ei väsytä kesken kaiken.
Se oli jo päikkäreilvarmaan se tyyppiki tekee samoin
Kesken kaiken minkä?Nih, että ei väsytä kesken kaiken.
ai nukahtaa kesken kaiken? Mieti nyt kun se nukahtais kesken takaapäin ottamisen... ai kamala soriiiiii sain hepulin!!!! Tahti hiljenis samalla lailla kun junanvauhti just ennen asemalle tuloa ja yht'äkkiä alkais kuulumaan vieno kuorsauksen äänivarmaan se tyyppiki tekee samoin
Tapaamisen.Kesken kaiken minkä?