The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobabe
Mulle musiikki on aina ollut pakotie..lapsena kun aikuiset riiteli kännissä, mä peruutin omaan sänkyyni ja painoin korvani kasettisoittimeen ja kuuntelin kuinka Elvis lauloi mut uneen...isompana tyttönä kuuntelin jo Mötiköitä ja laitoin kuulokkeet päähän piilottaakseni lasienkilinät ja känniääliö äänet jotka kantautuivat huoneeseeni keittiöstä pitkin yön tunteja...edelleen muistan ne lukuisat yöt kun suljin silmät ja kuuntelin Mötley crueta, acceptia, U.D.O....Dion tuotantoa..van halenia mitenkään unohtamatta...
nykyään kuuntelen lähestulkoon mitä tahansa kunhan se on musiikkia, eikä epämääräistä mölinää :p :D Musiikki on aina ollut mulle henkireikä ja pakotie kaiken paskan keskellä :love:
Täälläki joutunut kärsimään vanhempien ryyppäämisistä. Yöllä ei paljo nukuttu.

Huhheijaa,on kuuneltu joulumusaa & leivottu pipareita ja pesto-juustohyrriä ja tehty kotitöitä.(y)

Huomenna sitten teen suklaajuustokakun ja lisää suolaista + omenahyrriä.:p

Vois ehkä jonkun aikaa ny levätä ja laskee peffansa sohvalle :D

• Tykkää
Reactions: Boobabe
varmaan se tyyppiki tekee samoin
ai nukahtaa kesken kaiken? :D Mieti nyt kun se nukahtais kesken takaapäin ottamisen...:ROFLMAO::ROFLMAO: ai kamala soriiiiii sain hepulin!!!!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Tahti hiljenis samalla lailla kun junanvauhti just ennen asemalle tuloa ja yht'äkkiä alkais kuulumaan vieno kuorsauksen ääni:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Joo mä olen edelleen hieman väsy vaikka heräsin äsken päikkäreiltä:oops:

Mut siis oikeesti hei, aatelkaa ny!!:ROFLMAO:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä