The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutku tää on vaan viirus, eikä ne voi tehä mitään. Ei ne anna antibioottia kun ei sillä ole mitään tehoa. Oon kyselly ni kaikilla tuntuu olevan ihan samat oireet ja legurissa olivat nauraneet tyyliin pihalle.:coffee:

Emmää ny gualemas oo, niin kauan kun henki kulkee ni on toivoa.:giggle:
Pikkasen vaan rohisee.:D

Ei mut tosipuhheissa. Kyllä mää sitten menen jos on silleen kipiä, että on pakko mennä.:) Kiitosta huolenpidosta.:love::love::love:
Virustaudin jälkitauti siulla on ja tarviit tohtorilta droppeja.

Mutku tää on vaan viirus, eikä ne voi tehä mitään. Ei ne anna antibioottia kun ei sillä ole mitään tehoa. Oon kyselly ni kaikilla tuntuu olevan ihan samat oireet ja legurissa olivat nauraneet tyyliin pihalle.:coffee:

Ei mut tosipuhheissa. Kyllä mää sitten menen jos on silleen kipiä, että on pakko mennä.:) Kiitosta huolenpidosta.:love::love::love:
Njoo, itepa sa siella parhaiten oman olos tiiat ja tunnet :)
Mutta nyt et kuitenkaan rupee riehuskelemaan etka sheikkailemaan siella :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Mutku mutku jälkitaudit voi olla vaarallisia! Nymmeet lääkäriin vaan heti kun pääset!:ninja:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Virustaudin jälkitauti siulla on ja tarviit tohtorilta droppeja.
Dropeista ei vaan ole mitään hyötyä jossei ole esim kehittynyt keuhkokuumeeseen joka on bakteeritauti. Virustauteihin vaan oireenmukaista hoitoa. Pää kipiä niin jallupullo naamaan niin ompahan kahta kipiämpänä aamulla :ROFLMAO:

Pitkittyessä tietennii pittää mennä tutkituttamaan uuvestaan.
Niin ja oireiden pahentuessa.
Näin mulle on kerrottu.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä