The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi jessusmaaria!! Mitä mää teen?! Tapasin big city reissul miehen ja nyt oon sen luona, ollu jo useamman tunni :D Nyt se sano et voin jäädänkyl yöks kun mun on kotiin monta kymmentä km ja ulkona on pimee ja liukas ja tääl on kakka keli. Iltapalaa se rupes tekee...
No syot miehen valmistamaa iltapalaa ja viihdyt hyvassa seurassa :)
Mieti kotiutumista sitten joskus huomenna....?

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tota se piti viimeks kolme päivää. En uhallanikaan ottanu troppia ku ajattelin että annetaan kuumeen hoitaa.

Tää on varmaan joku jälkitauti tjtn.

Olis pitäny pari päivää huilii vaik oliki muka terve - eikä mennä sinne duunii.

Ihan niinku muille paasasin.:D
No hei, jos sulla on valissa ollu kuumeettomia paivia, niin nyt et kylla ihmettele kauaan ton kuumeen kanssa vaan meet sinne laakariin*topakkana*! Jalkitautien kans ei oo leikkimista...

Mut on se jännä, vaik on näin kipee ni panettas.:barefoot:

Voi tietenkin hiukan vaikuttaa sekin kun joku mulle lähettelee alastonkuvia.:coffee::love: Herttahan tässä leipoo kohta kiinni.:D

No hei, jos sulla on valissa ollu kuumeettomia paivia, niin nyt et kylla ihmettele kauaan ton kuumeen kanssa vaan meet sinne laakariin*topakkana*! Jalkitautien kans ei oo leikkimista...
Mutku tää on vaan viirus, eikä ne voi tehä mitään. Ei ne anna antibioottia kun ei sillä ole mitään tehoa. Oon kyselly ni kaikilla tuntuu olevan ihan samat oireet ja legurissa olivat nauraneet tyyliin pihalle.:coffee:

Emmää ny gualemas oo, niin kauan kun henki kulkee ni on toivoa.:giggle:
Pikkasen vaan rohisee.:D

Ei mut tosipuhheissa. Kyllä mää sitten menen jos on silleen kipiä, että on pakko mennä.:) Kiitosta huolenpidosta.:love::love::love:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä