The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Liidelin ankka kiljui mulle pakastealtaasta "ostit sä viime viikolla kahdellakympilla pizzaakin" ja mä hellyin.

Mikähän siinäkin on, että perusruoka on muka ihan kamalan kallista ja samalla summalla voi hyvin tilata pizzaa tai käydä kebabilla tai...
Se on kyllä sääli, että kaikki hyvä ja terveellinen maksaa niin simona.
Kyllä terveellisen ja superfoodinkin tuotanto saatais varmasti halvemmaksi, mutta ei haluta. Kaikki on nykyään niin lyhytkatseisia, plääh.
Ja onhan täällä pallolla jo nyt muutamia miljardeja ihmisiä liikaa, joten kyllähän noita joutaa mennäkin. Jenkkilässä ja Briteissä ihmisiä kuolee ruokaan/syötävään ihan hirveitä määriä.

Mitähän hittoa mä ny aloin jaarittelemaan - kuume!:barefoot:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Se on kyllä sääli, että kaikki hyvä ja terveellinen maksaa niin simona.
Kyllä terveellisen ja superfoodinkin tuotanto saatais varmasti halvemmaksi, mutta ei haluta. Kaikki on nykyään niin lyhytkatseisia, plääh.
Ja onhan täällä pallolla jo nyt muutamia miljardeja ihmisiä liikaa, joten kyllähän noita joutaa mennäkin. Jenkkilässä ja Briteissä ihmisiä kuolee ruokaan/syötävään ihan hirveitä määriä.

Mitähän hittoa mä ny aloin jaarittelemaan - kuume!:barefoot:
Mä ajattelin tossa syksymmällä lisätä ruokiin, siis liharuokiinkin, enemmän kasviksia. Eilinen sapuska siis oli kaksi talouskyljystä (normaalisti mä söisin yhden, puolitoista ja mies ainakin kaksi, olisin siis ostanut niitä neljä) ja niiden seurassa muhi uunissa kokonainen selleri lohkoina useamman tunnin. Lopuksi vielä pari porkkanaa ja perunaa sekaan ja päivän sapuska oli valmis

Selleristä tulee ihanan pehmeä ja "lihanmakuinen" kun se saa kypsyä pitkään ja hartaudella.

Niinmuttasiis, mäkin jaarittelen, ton päätöksen seurauksena mä saan ostaa kalliimpaa lihaa koska sitä kuluu nyt vähemmän eikä tää yhteensä tule yhtään kalliimmaksi.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Lispetti
:coffee::coffee::coffee::coffee:

Nää avecin hommat ei sovi tän ikäselle. Kaksi iltaa peräkkäin, viime yönä pääsin nukkumaan vähän ennen kolmea ja puoli kuudelta piti herätä töihin. Ihan darraolo vaikka olin autolla liikkeellä.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Huomenta osa 2
Tuli aiemmin horkkakohtaus ja meinas hampaat lähtee suusta kun kalisutti yhteen niin lujjaa..ei pystynyt ees pervoilemaan Ruutiksen kustannuksella kauempaa:cautious:..no jos myöhemmin uusiks.:coffee:

...peeerjantai..perjantai..peerjantai..per..ja mä oon ihan töttörööväsynyt jo nyt tähän aikaan :D!!

..hiukka meni yöunet ihan reisille:cautious:...

Mutta - tää olotila ei tästä yhtään sen pöljemmäks muutu, niin mä heitän aivot naulaan jo nyt(y)...ja oikeesti, semmonen irtopääkkönen ois to- della hyvä juttu, nyt mieluusti menisin ilman sitä(..tää tauti on kuolemaksi..)...

Teetä mukiin, hunajaa ja sitruunaa kaveriksi, humpat kohdilleen - viikonloppu saa tulla:)

Aaa...totatota:cautious:...jos ja kun mä jossain vaiheessa käyn kylillä kruisailemassa ja erehdyn aikuisten nesteytyskauppaan, niin...

...mitä ihmettäkummaakamalaa mä sieltä hommaan tähän tautiin:unsure:...

..tai hukkaan kait se taitaa mennä:barefoot::notworthy:...

Ei se kinkku Prismassa maksanut kuin 3,99 kilo, en nähnyt vaivaa lähteä kauemmas.

Mut ny on patalimppu uunissa, saaristolaiset kohoavat vuoissaan ja ankka odottaa täyttöä ja vuoroaan. Vähän pitäis samalla siivoilla ja tunkea noita muuttoroinia yhä jonnekin. Ja sit hakea lapset. Ja varmistaa että niiden juhlatamineet ovat kunnossa. Huomenna on isot pippalot suvun parissa.

Enkä mä jaksais enää mitään! Iso (terästetty) mukillinen glögiä kiiiiitos!

No ehkä sit illemmalla kun ei tarvitse enää ajaa.

• Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä