Boobabe
Ok, jos tavataan vielä niin sä juot kahvia. Tai ostan sulle alkottoman juoman.sopiva määrä soppaa on ok mutta liika on liikaa
Ok, jos tavataan vielä niin sä juot kahvia. Tai ostan sulle alkottoman juoman.sopiva määrä soppaa on ok mutta liika on liikaa
isot sonnit lähti makkaratehtaalle, ja seuraavat sonnit siirretään pienemmästä karsinasta isompaan tilavampaan paikkaan kasvamaan.Miks pitää vaihtaa paikkaa?
Ok, jos tavataan vielä niin sä juot kahvia. Ja ostan itselleni haarakiilattomat alkkarit.
maggara tehään sianlihastaisot sonnit lähti makkaratehtaalle, ja seuraavat sonnit siirretään pienemmästä karsinasta isompaan tilavampaan paikkaan kasvamaan.
Ahaaisot sonnit lähti makkaratehtaalle, ja seuraavat sonnit siirretään pienemmästä karsinasta isompaan tilavampaan paikkaan kasvamaan.
siellä on taas navetassa melkonen rodeo esitys.Ahaa
HuomentaHuomenta murut
Jaahas sitä pervoillaan heti aamusta ja panetukset päällä jatkakaa toki
Herranen aika ja Ellukin jo lankesi
Pittää olla seuraa täällä.
Tokmannilla?Huomenta!
Pitäis ostaa kinkku. Missähän ois edullisin luullinen harmaasuolattu.
Täällä on vain tomnen versioa Tokamnnia missä ei oo tuoreruokaa lainkaan.Tokmannilla?
Ristus mitkä herkut!Nii.
Ja sit mä laitin maltaat likoamaan, hapanjuuri on kuplinut eilisestä saakka takanreunalla, saaristolaislimppua siis ois tarkoitus... Ja Ankka! Se on sula, sen pitäisi viihtyä kolme-neljä tuntia uunissa. Ja sit mulla on vielä pataleipä kohoamassa ankan seuralaiseksi.
Miiiiiiihin uuniin mää noi kaik niinko muka tungen? Ja missä välissä? Kun kaupoillekin pitäisi ehtiä. Nyt meni jotain persiilleen organisoinnissa.
Oikein pikaista paranemista sinne!Huomenta.
Taas on tupeerattu ja tällätty tänä aamuna. Molemmilla tytteleillä on esityksiä, toinen tanssii ja toinen laulaa.
Kotona oon peiton alla jälleen. Kuumetta - onneksi vain vähän - ja keuhkot vinkuu ja särkee, mutta silti:
8 päivää jouluun.
Liidelin ankka kiljui mulle pakastealtaasta "ostit sä viime viikolla kahdellakympilla pizzaakin" ja mä hellyin.Ristus mitkä herkut!
Huomenta mussu ja jaksuja.Huomenta.
Taas on tupeerattu ja tällätty tänä aamuna. Molemmilla tytteleillä on esityksiä, toinen tanssii ja toinen laulaa.
Kotona oon peiton alla jälleen. Kuumetta - onneksi vain vähän - ja keuhkot vinkuu ja särkee, mutta silti:
8 päivää jouluun.
Tokmanni vissiin halvin,enpä huomannu ettei teillä oo siellä tuoreruokapuoltaHuomenta!
Pitäis ostaa kinkku. Missähän ois edullisin luullinen harmaasuolattu.
ParantumisiaHuomenta.
8 päivää jouluun.
NammNii.
Ja sit mä laitin maltaat likoamaan, hapanjuuri on kuplinut eilisestä saakka takanreunalla, saaristolaislimppua siis ois tarkoitus... Ja Ankka! Se on sula, sen pitäisi viihtyä kolme-neljä tuntia uunissa. Ja sit mulla on vielä pataleipä kohoamassa ankan seuralaiseksi.
Miiiiiiihin uuniin mää noi kaik niinko muka tungen? Ja missä välissä? Kun kaupoillekin pitäisi ehtiä. Nyt meni jotain persiilleen organisoinnissa.
Kaipa sitä porukkaa alkaa tulemaan seuraksiPittää olla seuraa täällä.