The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta murut :)
Jaahas sitä pervoillaan heti aamusta ja panetukset päällä :eek::D:D jatkakaa toki

Herranen aika ja Ellukin jo lankesi :eek::whistle::rolleyes::barefoot::LOL:

Nii.

Ja sit mä laitin maltaat likoamaan, hapanjuuri on kuplinut eilisestä saakka takanreunalla, saaristolaislimppua siis ois tarkoitus... Ja Ankka! Se on sula, sen pitäisi viihtyä kolme-neljä tuntia uunissa. Ja sit mulla on vielä pataleipä kohoamassa ankan seuralaiseksi.

Miiiiiiihin uuniin mää noi kaik niinko muka tungen? Ja missä välissä? Kun kaupoillekin pitäisi ehtiä. Nyt meni jotain persiilleen organisoinnissa. :oops:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Huomenta.:coffee:

Taas on tupeerattu ja tällätty tänä aamuna. Molemmilla tytteleillä on esityksiä, toinen tanssii ja toinen laulaa.:love:

Kotona oon peiton alla jälleen. Kuumetta - onneksi vain vähän - ja keuhkot vinkuu ja särkee, mutta silti:

8 päivää jouluun.:X3:

Nii.

Ja sit mä laitin maltaat likoamaan, hapanjuuri on kuplinut eilisestä saakka takanreunalla, saaristolaislimppua siis ois tarkoitus... Ja Ankka! Se on sula, sen pitäisi viihtyä kolme-neljä tuntia uunissa. Ja sit mulla on vielä pataleipä kohoamassa ankan seuralaiseksi.

Miiiiiiihin uuniin mää noi kaik niinko muka tungen? Ja missä välissä? Kun kaupoillekin pitäisi ehtiä. Nyt meni jotain persiilleen organisoinnissa. :oops:
Ristus mitkä herkut!:love:

Huomenta.:coffee:

Taas on tupeerattu ja tällätty tänä aamuna. Molemmilla tytteleillä on esityksiä, toinen tanssii ja toinen laulaa.:love:

Kotona oon peiton alla jälleen. Kuumetta - onneksi vain vähän - ja keuhkot vinkuu ja särkee, mutta silti:

8 päivää jouluun.:X3:
Oikein pikaista paranemista sinne!

Ihanaa, kun lapsilla on esityksiä.

Mä missaan tänä vuonna lapsosten ala-asteen joulujuhlat mutta saan vastineeksi eestinkielisen version miehen nuorimman leikkikoulujuhlista. Jännää!

Nii.

Namm :love:(y)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä