The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sinäkin voisit tuon jupinamutustelun sijaan tehdä jotain hyödyllistäkin, esim. tulla tiskaamaan mun tiskit
voi ja oih, tiskaaminen kyllä lämmittää ihanasti ihoa *kuumeista huokailua*:love:
Ja sä voisit kokeilla makkaroittes rinnalla jotain terveellisempääkin vaihtoehtoa, vaikka kokolihaa tai kalaa ja salaattia kyytipoikana(y)
Kauhian pitkä matka naapureihin, lähimpäänkin puoli kilsaa. Mut jotkut tollot ovat ottaneet tavaksi mennä iltasella kai verkkoja kokemaan jäälle. Idioottimaista mun mielstä tähän vuodenaikaan. Jos hankkisi valonheittimen ja megafonin ja peläyttäisi ne pahanpäiväisesti :p
Näytät niille tissit niin putoovat jäihin ilman sen kummempia valonheittimiäkään :D:barefoot:

Kauhian pitkä matka naapureihin, lähimpäänkin puoli kilsaa. Mut jotkut tollot ovat ottaneet tavaksi mennä iltasella kai verkkoja kokemaan jäälle. Idioottimaista mun mielstä tähän vuodenaikaan. Jos hankkisi valonheittimen ja megafonin ja peläyttäisi ne pahanpäiväisesti :p
Otat sen minkkiturkin kaapista niskaasi ja meet jään reunalle makoilemaan niin kyl ne pahoin peljästyvät

Okei, eli oon koittanu tänään syyä kahesti lämmintä ruokaa ja molemmista yrityksistä tuli huono olo. Sen sijaan join tänään yhen bissen loman alkamisen kunniaks, mut siitä ei tullu huono olo. Pakko varmaan siirtyä olutlinjalle, kai silläki saa kaloritarpeet tyydytettyä.

Okei, eli oon koittanu tänään syyä kahesti lämmintä ruokaa ja molemmista yrityksistä tuli huono olo. Sen sijaan join tänään yhen bissen loman alkamisen kunniaks, mut siitä ei tullu huono olo. Pakko varmaan siirtyä olutlinjalle, kai silläki saa kaloritarpeet tyydytettyä.
Ja hyvin saakin.

Oluell, toisella ja kolmannella on tullut useamminkin siirrettyä kesäkaudella nälkää saunomisen yli.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä