Emmä ky viitsi melkein neljää tuntia istua autossa sitä varten. Tylsää sekin on.Voisit huomena tulla hiekottamaan mun pihan, jos on tekemisen puutetta
Emmä ky viitsi melkein neljää tuntia istua autossa sitä varten. Tylsää sekin on.Voisit huomena tulla hiekottamaan mun pihan, jos on tekemisen puutetta
Nokun ollaan jo kotona täällä kaukana. Joskus huhti-toukokuussa taas otetaan kämppä niiltä suunnilta. 'kenties väliltä kalasatama-käpylä.Eli kylään savannille.
voi ja oih, tiskaaminen kyllä lämmittää ihanasti ihoa *kuumeista huokailua*Sinäkin voisit tuon jupinamutustelun sijaan tehdä jotain hyödyllistäkin, esim. tulla tiskaamaan mun tiskit
Näytät niille tissit niin putoovat jäihin ilman sen kummempia valonheittimiäkäänKauhian pitkä matka naapureihin, lähimpäänkin puoli kilsaa. Mut jotkut tollot ovat ottaneet tavaksi mennä iltasella kai verkkoja kokemaan jäälle. Idioottimaista mun mielstä tähän vuodenaikaan. Jos hankkisi valonheittimen ja megafonin ja peläyttäisi ne pahanpäiväisesti
Otat sen minkkiturkin kaapista niskaasi ja meet jään reunalle makoilemaan niin kyl ne pahoin peljästyvätKauhian pitkä matka naapureihin, lähimpäänkin puoli kilsaa. Mut jotkut tollot ovat ottaneet tavaksi mennä iltasella kai verkkoja kokemaan jäälle. Idioottimaista mun mielstä tähän vuodenaikaan. Jos hankkisi valonheittimen ja megafonin ja peläyttäisi ne pahanpäiväisesti
höpöhöpö mitään pelästy kun haluavat tulla lämmittelemään minkkiturkin sisälle Roosan kainaloihinOtat sen minkkiturkin kaapista niskaasi ja meet jään reunalle makoilemaan niin kyl ne pahoin peljästyvät
Takassa, halsterissa, muutama sinappi-juusto-toast. Seuraavaksi HK:n blöötä käristettynä tikussa takassa. Sinapin kera toki. Ja oluen.
Lomailusapuskaa!
Ja hyvin saakin.Okei, eli oon koittanu tänään syyä kahesti lämmintä ruokaa ja molemmista yrityksistä tuli huono olo. Sen sijaan join tänään yhen bissen loman alkamisen kunniaks, mut siitä ei tullu huono olo. Pakko varmaan siirtyä olutlinjalle, kai silläki saa kaloritarpeet tyydytettyä.
Joskus nuorempana nuorena skippasin kokonaisen kesän nälät oluella. Sivuvaikutuksena putos vaatekoko parilla numerolla, ja pankkitili tyhjeni sutjakasti.Ja hyvin saakin.
Oluell, toisella ja kolmannella on tullut useamminkin siirrettyä kesäkaudella nälkää saunomisen yli.
Mä yritin siiderillä mutta se ei kyllä toiminut.Joskus nuorempana nuorena skippasin kokonaisen kesän nälät oluella. Sivuvaikutuksena putos vaatekoko parilla numerolla, ja pankkitili tyhjeni sutjakasti.
Ei tullu munaa. Mihin sä jäit?
jälkeenEi tullu munaa. Mihin sä jäit?
Haluukko torttua?Iltakahvi