Kotona. Ja mies kanssa. Se on kyllä ihan mömmöissä
Kotona. Ja mies kanssa. Se on kyllä ihan mömmöissä
TottakaiBoobis, tulisitko viemään ton roskipussin pihalle roskikseen haisemaan ja tyhjäisitkö samalla postilaatikon?
miks sää muuten alunpitäen kysyit?Jokaisella on mielipiteensä ja ei kaikki tykkää kaikesta. Tarjoon sitten mitä tarjoon, makeaa 2 erinlaista & suolaista 2 erinlaista,riitäköön tai ei. Ei vieraat nälkään kuole kuitenkaan,eivät tule kaukaa.
OK, saat sit puoli kuppia mikrossa lämmitettyä kahviaTottakai
Menee hetki kun 2 junalla.
Saanko jotakin muuta lämmintä?OK, saat sit puoli kuppia mikrossa lämmitettyä kahvia
TottakaiSaanko jotakin muuta lämmintä?
Aivan varmasti! Mä haluun teille kylään!Ensviikon alussa tulee tuttavapariskunta käymään aamupäivällä,meinasin kahvin/ teen kanssa tarjota koristeltuja pipareita,luumu tai omenakiekkoja( voi/ torttutaikinasta) ja tuorejuusto-porkkanaleipiä/ tai noi tuorejuusto-porkkanatäyte kauniisti voitaikinanpalojen päälle ja kypsennetään,riitäskö noi sitten kahvilla?
Halusin vaan kysyä,että mitä mieltä ootte, riittääkö teijän mielestä. Toisille riittää vähempi tarjottava,toiset tykkää enemmästä. En uskonu että kärhämää meinaa tulla,ku kysyymiks sää muuten alunpitäen kysyit?
Tuo on sitä aitoo rakkauttaTottakai, lainaan sulle villahousujani
Mun mielestä hyvät tarjoilut ja maistuisiHalusin vaan kysyä,että mitä mieltä ootte, riittääkö teijän mielestä. Toisille riittää vähempi tarjottava,toiset tykkää enemmästä.
Onhan se ihkuu kun näin joulun alla hemmotellaan vieraita vähän runsaammallakin kattauksella.Halusin vaan kysyä,että mitä mieltä ootte, riittääkö teijän mielestä. Toisille riittää vähempi tarjottava,toiset tykkää enemmästä.
Voi hyvin,joku on tehny palsternakastakin. Savuaromia on laitettu alkuperäiseen marinaadiin.Voiskohan tolleen, kun noita porkkanoitakin... Siis punajuuria ja selleriä vaikka. Punajuureen mustaapippuria ja timjamia ja selleriin vaikka viherpippuria ja persiljaa.
...oooo...njut en jummartanyt....mutta tassa vaiheessa iltaa tassa osoitteessa se on aivan normaaliotosta ...sita paitti ma oon kippeena, taitaa perskule lampo nousta*suunnittelee koko paan poistoa*...eipä taida olla, tää ketju on kuin minisuomi
vain oikeansuuntaiset mielipiteet on sallittuja
Nam nam nam! Hitto ku tuli nälkä!Kyl mä voin tehä myös tavallisia voileipiä,mut haluan myös kokeilla miten maistuu tuorejuusto-porkkanatäyte. Porkkanat on siis kypsenetty suolakuoressa,viipaloitu ja marinoitu öljyssä,etikassa,tillissä ja maustepippurissa.
Eli pallogrilli olalle ja kaupan kautta sun luo kyläänNo teijän ei kannata tänne ainakaan tulla kyläilee kun täällä ei oo koskaan mitään tarjottavaa,omat eväät pitää olla mukana ja kun en juo ees kahvia niin...kahvinkeitinkin on mallia mini,siitä tulee kaks pienempää kuppia tai yks mukillinen ja harvemmin ees kahvipakettia on kaapissa
Niin ja kahvinkeitin on suurimman osan vuodesta kaapin perällä.
emmääkään arvannu että olis pitänyt vastata halutulla tavalla ilman omaa panosta aiheeseenHalusin vaan kysyä,että mitä mieltä ootte, riittääkö teijän mielestä. Toisille riittää vähempi tarjottava,toiset tykkää enemmästä. En uskonu että kärhämää meinaa tulla,ku kysyy
Nonnii, nyt se lenssu tuli sinne...oooo...njut en jummartanyt....mutta tassa vaiheessa iltaa tassa osoitteessa se on aivan normaaliotosta ...sita paitti ma oon kippeena, taitaa perskule lampo nousta*suunnittelee koko paan poistoa*...
...mutta mun mielesta jokaisen mielipide on arvokas*sopottaa horhoisena*
Ei haittaa. Kai sulla on teetä?No teijän ei kannata tänne ainakaan tulla kyläilee kun täällä ei oo koskaan mitään tarjottavaa,omat eväät pitää olla mukana ja kun en juo ees kahvia niin...kahvinkeitinkin on mallia mini,siitä tulee kaks pienempää kuppia tai yks mukillinen ja harvemmin ees kahvipakettia on kaapissa
Niin ja kahvinkeitin on suurimman osan vuodesta kaapin perällä.