Voi hyvää päivää....anteeksi että kerroin kysyttäessä mielipiteeni...
pidän jatkossa turpani kii
oon ollu vasta reilu 30v naisen kaa niin en oo vielä oppinu vastaamaan sillä tavalla mitä haettiinVoi hyvää päivää.
Oikee meininki !...anteeksi että kerroin kysyttäessä mielipiteeni...
teen kylla niin jatkossakin
eipä taida olla, tää ketju on kuin minisuomiOikee meininki !
Mutta siinähän oli suolaista mukana...noh,mulle olis kelvannu toi settieipä taida olla, tää ketju on kuin minisuomi
vain oikeansuuntaiset mielipiteet on sallittuja
Mut me ollaan hieman erilaisia.oon ollu vasta reilu 30v naisen kaa niin en oo vielä oppinu vastaamaan sillä tavalla mitä haettiin
koetan parantaa tapani (saattaa mennä aikaa)
Entä tavallisia voileipiä? Mä en tykkäis tuollaisesta suolasesta.Eiks tuorejuusto-porkkanaleivät tai voitaikinapalat oo suolainenpala ? porkkanat on kypsennety ja marinoitu,tuorejuusto suolainen.
Ja kyllä nuo vieraat tykkää paljon makeesta
Voin kyllä tehä myös suolaisia voitaikinakiekkoja lisäksi
aika paljoki, joku tosvanaha (oisko olla Sibelius) filosofoi että miehet ja naiset on ihan eri rotua mutta juuri ja juuri sen verran läheisiä että saavat aikaan lisääntymiskelpoisia jälkeläisiäMut me ollaan hieman erilaisia.
Tarkoitin että me naiset ei olla samanlaisia.aika paljoki, joku tosvanaha (oisko olla Sibelius) filosofoi että miehet ja naiset on ihan eri rotua mutta juuri ja juuri sen verran läheisiä että saavat aikaan lisääntymiskelpoisia jälkeläisiä
vrt hevonen + aasi = muuli
no ettepä taida olla, osa on toistaan pervåmpiaTarkoitin että me naiset ei olla samanlaisia.
Kyl mä voin tehä myös tavallisia voileipiä,mut haluan myös kokeilla miten maistuu tuorejuusto-porkkanatäyte. Porkkanat on siis kypsenetty suolakuoressa,viipaloitu ja marinoitu öljyssä,etikassa,tillissä ja maustepippurissa.Entä tavallisia voileipiä? Mä en tykkäis tuollaisesta suolasesta.
Hmm menit ja vertasit sitten miehiä ja naisia hevosiin ja aaseihin? *miettii mihin kohtaa sarkapöksyjä kannattaa antaa piiskaa niin että tuntuu eniten*aika paljoki, joku tosvanaha (oisko olla Sibelius) filosofoi että miehet ja naiset on ihan eri rotua mutta juuri ja juuri sen verran läheisiä että saavat aikaan lisääntymiskelpoisia jälkeläisiä
vrt hevonen + aasi = muuli
elä ainaskaan pallien huitteille huiskiHmm menit ja vertasit sitten miehiä ja naisia hevosiin ja aaseihin? *miettii mihin kohtaa sarkapöksyjä kannattaa antaa piiskaa niin että tuntuu eniten*
Just mietin että eiks se tuntuis selkeemmin kun vetelis vaan sinne suoraan?elä ainaskaan pallien huitteille huiski
Tottakai hän tekee niin. Mä sanoin mun mielipiteeni. Ei muuta.Tee kais just niinkun itse tykkäät,paremmin sinä sun vieraat tunnet kun me täällä
Vai niin.no ettepä taida olla, osa on toistaan pervåmpia
Voi hyvää päivää vaan sullekin.Tottakai hän tekee niin. Mä sanoin mun mielipiteeni. Ei muuta.
Kuullostaa hyvältäKyl mä voin tehä myös tavallisia voileipiä,mut haluan myös kokeilla miten maistuu tuorejuusto-porkkanatäyte. Porkkanat on siis kypsenetty suolakuoressa,viipaloitu ja marinoitu öljyssä,etikassa,tillissä ja maustepippurissa.