En? Kuka se on?? ja missä?? Mitä sää höpötät ja kiusaat?
Taidat olla kuitenkin
En? Kuka se on?? ja missä?? Mitä sää höpötät ja kiusaat?
Mä yritin syödä tänään jotain ja mun syömiskiintiö tuli hetkessä täyteen...kahvi tuntuu mukavalta ainakin hetken ajan kun paleltaa.Mun kahvikiintiö on täysi.
Käy pisulla niin taas mahtuuMun kahvikiintiö on täysi.
Ei oo aavistustakaan mistä sä puhut mutta ookoo hanipööTaidat olla kuitenkin
Mä niin arvasinEi oo aavistustakaan mistä sä puhut mutta ookoo hanipöö
Mä osaan uida ja kengät jalassa luistelen ihan lahjakkaasti talvisin, joten toi en ole minäMä niin arvasin
Halaus,ikävää että on edelleen huono oloSauna 5/5, oon syöny tänään paahtoleipää, myslipatukkoita ja pähkinöitä, mut paha olo senku on ja pysyy. Hjälp. Päästäkää mut kärsimyksistä.
Sauna 5/5, oon syöny tänään paahtoleipää, myslipatukkoita ja pähkinöitä, mut paha olo senku on ja pysyy. Hjälp. Päästäkää mut kärsimyksistä.
ei riitäEnsviikon alussa tulee tuttavapariskunta käymään aamupäivällä,meinasin kahvin/ teen kanssa tarjota koristeltuja pipareita,luumu tai omenakiekkoja( voi/ torttutaikinasta) ja tuorejuusto-porkkanaleipiä/ tai noi tuorejuusto-porkkanatäyte kauniisti voitaikinanpalojen päälle ja kypsennetään,riitäskö noi sitten kahvilla?
Riittää.Mulle riitttäis tee ja noi omenakiekot...saanko mäkin tullaEnsviikon alussa tulee tuttavapariskunta käymään aamupäivällä,meinasin kahvin/ teen kanssa tarjota koristeltuja pipareita,luumu tai omenakiekkoja( voi/ torttutaikinasta) ja tuorejuusto-porkkanaleipiä/ tai noi tuorejuusto-porkkanatäyte kauniisti voitaikinanpalojen päälle ja kypsennetään,riitäskö noi sitten kahvilla?
Senkun tuletRiittää.Mulle riitttäis tee ja noi omenakiekot...saanko mäkin tulla
suolanen vaihtoehto uupuu, kaikki ei pidä makeestaMks?
Eiks tuorejuusto-porkkanaleivät tai voitaikinapalat oo suolainenpala ? porkkanat on kypsennety ja marinoitu,tuorejuusto suolainen.suolanen vaihtoehto uupuu, kaikki ei pidä makeesta
noinkohan noi on suolapaloja???Eiks tuorejuusto-porkkanaleivät tai voitaikinapalat oo suolainenpala ? porkkanat on kypsennety ja marinoitu,tuorejuusto suolainen.
Ja kyllä nuo vieraat tykkää paljon makeesta
Voin kyllä tehä myös suolaisia voitaikinakiekkoja lisäksi
Höpsö,tossa on ihan tarpeeks ja liikaakin.On suolasta ja makeaa. Ei tarvi kyllä tehä mitään lisää.Jos noi ei kelpaa niin olkoon syömäti.Eiks tuorejuusto-porkkanaleivät tai voitaikinapalat oo suolainenpala ? porkkanat on kypsennety ja marinoitu,tuorejuusto suolainen.
Ja kyllä nuo vieraat tykkää paljon makeesta
Voin kyllä tehä myös suolaisia voitaikinakiekkoja lisäksi
...anteeksi että kerroin kysyttäessä mielipiteeni...Höpsö,tossa on ihan tarpeeks ja liikaakin.On suolasta ja makeaa. Ei tarvi kyllä tehä mitään lisää.Jos noi ei kelpaa niin olkoon syömäti.
ja ruutikselle luulis riittävän ihan vaan piparikin.
Täytetyt leivät on miusta suolalainen pala,samoin voitaikinasta voi tehdä suolaista.Porkkanan makeus taittuu suolaiseen maronaadin ansiostanoinkohan noi on suolapaloja???
mut jos vieraat on makeen perään niin menköön
Saa toki mielipiteensä sanoa,mutta ei tuossa nyt ihan vain pelkkää makeaa ole,kuten sanoin jo...anteeksi että kerroin kysyttäessä mielipiteeni...
pidän jatkossa turpani kii