Iltaa huono äiti vei lapsen mäkkäriin ja sit vuokrattiin leffa
hyijyijyijyiiii mä koitin joskus ja se rasva jäi kitalakeen niin pahasti kii että tuli pukluna kaikki ylös...en koita enääHK blöö on hyvää. Sitä ja sinappia ruisleivän päälle.
No mutta onhan tää nyt iha kamalaa, kun tälleen vetistelen...onneksi rupee jo helpottamaanhymph*Paheksuu niin että nivusissa tuntuu*
Mää jo varasin tänne nenäliinaa että saan itkee sun tukenas...ja minkäs tähären oisin itkenyt...sipulin
Mut hei onneks vaan sipulin, senkin pörröpää!!!
mutku se on sellasta mössööeikä se blöö ole pahaa nuotiolla paistettunakaan
tosin Snellmannin vastaava on parempaa
juuh, eihän siinä juurikaan sattumia oo, paras on ku ite tekee ne maggaratkimutku se on sellasta mössöö
Mössöä?mutku se on sellasta mössöö
Sopii, mä haen tikut ja muut tykötarpeet.buubis, käristetään me notskilla blööt per kärsä ja jätetään ellu ja kirahvi jyrsimään porkkanoitaan
*alkaa viritellä tulta*
tuo reilusti sitä kaljaa, blöö on suolastaSopii, mä haen tikut ja kaljat ynnä sinapit.
niin mut kyllä mä lihaa syön muuten ja kalaa...no syön mä porkkanaakin toki, mutta riistaa ja kalaa ja ja kanaa....niin kerta *heittää ruutista tofunakilla*buubis, käristetään me notskilla blööt per kärsä ja jätetään ellu ja kirahvi jyrsimään porkkanoitaan
*alkaa viritellä tulta*
Joo sellasta suolaistarasvajauhomössöö *toteaa uhmakkaana*Mössöä?
1 keissi tulee.tuo reilusti sitä kaljaa, blöö on suolasta
Murrrr.. *läpsäyttää peffalle*Joo sellasta suolaistarasvajauhomössöö *toteaa uhmakkaana*
kyl määki ostan mieluummin niitä missä on malliksi lihaakiMurrrr.. *läpsäyttää peffalle*
Normaalisti syön lihaisampaa makkaraa. Joskus tekee niin mieli blöötä että on pakko saada sitä.
Samaa mieltä...en oo varmaan kertonu mutta...tuoreen inkiväärin ja sitruunan tuoksut ovat niin mahtavan hyviä...!
Onneksi se on vaan sipuli mikä itkettääHyvä kun lähen etes kirjottaakaan kun...valuu pitkin poskia ...enkä muista milloin viimeks näin kovin....
...sipulit.
Itkuttavat pahasti.
Paheksun.
Läpsi vaan lisää, tuntuu kivalleMurrrr.. *läpsäyttää peffalle*
Normaalisti syön lihaisampaa makkaraa. Joskus tekee niin mieli blöötä että on pakko saada sitä.