The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäs mieltä ootte, ko kaks ylen toimittajaa on irtisanoutunu ja postannu faceen perusteeksi sananvapauden rajoittamisen? Jussi Eerolan ja Salla Vuorikosken fb-sivuilta ainakin löytyy.
Hyvä että siellä alkaa ihmiset heräämään(y)
harmittaa, että verovaroin kustannetaan mediaa jonka suurin osa kansasta ajattelee olevan luotettavin media maassamme ja se paljastuukin osaksi hallituksen propagandakoneistoa
Tämä!

Heräsin taas ja puhalsin korvakäytävän auki, sattui aika kivasti mutta aukes. Yhden todella namin mieslääkärin ohje jo vuosien takaa kun en antanut lupaa korvan puhkaisuun, niinkin sen käytävän kuulema saa/voi saada auki ja kuivumaan(y)

harmittaa, että verovaroin kustannetaan mediaa jonka suurin osa kansasta ajattelee olevan luotettavin media maassamme ja se paljastuukin osaksi hallituksen propagandakoneistoa
Täysin samaa mieltä.

Ja lisäisin, että Ylellä on hävettävän huonoja toimittajia. Säälittävää.

Mä oon aina tykänny Susa Päivärinnasta! Siinä oli kärkäs ja erittäin ammattitaitoinen toimittaja. Kiusas näitä päättäjiä ihan huolella ja laittoi jauhot suuhun isollekin pampulle! Nykyään en oo seurannu. En tiiä onko hän enää siellä. Enkä tiiä onko muuttanut tyyliään huonommaks.

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja Elena777
Voi ku sööttiä,iso mies päikkäreillä& pieni kisu kainalossa mahdollisemman lähellä miestä. :love::love:

Mulla ei oo enää mitään ihmeempiä joululahjatoivomuksia. Mies osti jo mulle Tomi Kotipellon Serenity & Sonata Arctican cd:t

• Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä