Mä join just ekat kahvit sitten sunnuntain. Jos ei muuten ois tienny olevansa kipiänä niin viimestään toi olis paljastanu.mummut tunnetusti toimivat kaffeella
Mä join just ekat kahvit sitten sunnuntain. Jos ei muuten ois tienny olevansa kipiänä niin viimestään toi olis paljastanu.mummut tunnetusti toimivat kaffeella
Kiva kun on vapaata - nautiskele.Huomenta
Vapaapäivä ja mä heräsin jo klo 7.15
Mukavaa päivää & halaukset sairaille.
Aamupala & kahvi juotu,kohta kirjastoon ja lidliin
Erittäin paheksuttavaa tuhlaamista lähteä apsille syömään (ellei joku muu tarjoa). Omat eväät on huokeemmat!Hui hirviä mikä nälkä!
Jokohan se ois lähettävä kiusaamaan huoltsikan tyttöi.
Siellon yks himpskatin söötti eloveena millä on aikas muhkut muodot!
joo, ressi painaa päälleAhistavaa tää jouluilu.
Mua ressaa ainoostaan se, et pitäis alkaa kohta päättämään et meenkö viettämään perhejoulua vai skippaanko ja jään himaan. Porukat kuumottelee ja eilen tuli ämpärilästäkin kuumotusviestiä et näkeeks se lasta jouluna lainkaan. Yh.joo, ressi painaa päälle
mun ääni perhejoululleMua ressaa ainoostaan se, et pitäis alkaa kohta päättämään et meenkö viettämään perhejoulua vai skippaanko ja jään himaan. Porukat kuumottelee ja eilen tuli ämpärilästäkin kuumotusviestiä et näkeeks se lasta jouluna lainkaan. Yh.
mun ääni perhejoululle
ämpärille ei kannata vastaa mtn
Ilmoitat niille että te pysytte kotona ja Tapaninpäivänä -kun alennusmyymmit alkavat, on itsekukin tervetullut piipahtamaan glögillä ja pasteijalla.
Ei kyl silleen nappais mennä perheen kaa hengaileen. Pitäis keksiä kissalleki joko vahti tai raahata sitä julkisilla matkassa, koska 100% varmuudella ketään ei kiinnosta lähtee jeesaamaan mua kulkemisessa, ku ei kiinosta muutenkaan. Mieluiten oisin vaan himassa ihan rauhassa ilman perheenjäseniä, lasta lukuunottamatta.
Ei oo ollu tapana maksaa tuolla, enkä ajatellu alottaa nytkään.Erittäin paheksuttavaa tuhlaamista lähteä apsille syömään (ellei joku muu tarjoa). Omat eväät on huokeemmat!
Jos päätän skipata joulun, niin kyl mä todnäk. pistän kersan maailmalle kummiskin, ku se on joulua ootellu ihan intopiukeena enkä aatellu kostaa lapselle omaa nihkeilyäni.Ilmoitat niille että te pysytte kotona ja Tapaninpäivänä -kun alennusmyymmit alkavat, on itsekukin tervetullut piipahtamaan glögillä ja pasteijalla.
Joo,nautin. Niin on ihaniaKiva kun on vapaata - nautiskele.
Kävin eilen Lidlissä, siel oli vaikka mitä jouluroipetta. Ne jouluiset pikkutuijat oli ehania kun niissä roikkui oksilla kuivattuja appelsiinin viipaleita joulukoristeiden seurana.
Lapsille ostin uuet kanvastaulut ku ovat niin kovia maalailemaan öljyväreillä.
Vinkkiä: Ne Lidlin siveltimet ja öljyvärit on muuten ihan hyviä. Ei aina kaikkee tarvi ostaa suomalaisesta kirjakaupasta - siellä maksaa maltaita!
no jos ilmatteeks saa masun täyteen ni sitte ei voi paheksuaEi oo ollu tapana maksaa tuolla, enkä ajatellu alottaa nytkään.
Tuttui tyttöi.
Voi ei.Mä lähden nyt päivittämään kuontaloa. Mies -rukka- soitti just ja kertoi ettei oo vielä tapahtunut mitään, edellisen herran operaatio taisi vähän venähtää.
Siellä se istuu eikä oo ees aamukahvia saanut.
ei välttis saa syödä tai juoda mtn ennen operaatiotaVoi ei.
Automaatista varmaan sais sumpit.
harmittaa, että verovaroin kustannetaan mediaa jonka suurin osa kansasta ajattelee olevan luotettavin media maassamme ja se paljastuukin osaksi hallituksen propagandakoneistoaMitäs mieltä ootte, ko kaks ylen toimittajaa on irtisanoutunu ja postannu faceen perusteeksi sananvapauden rajoittamisen? Jussi Eerolan ja Salla Vuorikosken fb-sivuilta ainakin löytyy.
Niin juu.ei välttis saa syödä tai juoda mtn ennen operaatiota