The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :)
Vapaapäivä ja mä heräsin jo klo 7.15 :cautious::sneaky:

Mukavaa päivää & halaukset sairaille.

Aamupala & kahvi juotu,kohta kirjastoon ja lidliin
Kiva kun on vapaata - nautiskele.:love:

Kävin eilen Lidlissä, siel oli vaikka mitä jouluroipetta.:love: Ne jouluiset pikkutuijat oli ehania kun niissä roikkui oksilla kuivattuja appelsiinin viipaleita joulukoristeiden seurana.:)

Lapsille ostin uuet kanvastaulut ku ovat niin kovia maalailemaan öljyväreillä.

Vinkkiä: Ne Lidlin siveltimet ja öljyvärit on muuten ihan hyviä. Ei aina kaikkee tarvi ostaa suomalaisesta kirjakaupasta - siellä maksaa maltaita!

Huomenia.

Ja voi vimpula kun väsyttää! Eilinen meni muuttohulinassa ja tänään ajoin miehen kasiksi sairaalaan piväkirurgiselle pikku-operaatioon ja nyt pitäisi sit purkaa noita muuttorojuja ja parturikin ois yhdeltä ja voi, voi...

Hemmetin kuu ko ei anna nukkua! :mad:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Hui hirviä mikä nälkä!:eek:
Jokohan se ois lähettävä kiusaamaan huoltsikan tyttöi.:sneaky::love:

Siellon yks himpskatin söötti eloveena millä on aikas muhkut muodot!:love:

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
mun ääni perhejoululle

ämpärille ei kannata vastaa mtn
:ROFLMAO:

Ei kyl silleen nappais mennä perheen kaa hengaileen. Pitäis keksiä kissalleki joko vahti tai raahata sitä julkisilla matkassa, koska 100% varmuudella ketään ei kiinnosta lähtee jeesaamaan mua kulkemisessa, ku ei kiinosta muutenkaan. Mieluiten oisin vaan himassa ihan rauhassa ilman perheenjäseniä, lasta lukuunottamatta.

:ROFLMAO:

Ei kyl silleen nappais mennä perheen kaa hengaileen. Pitäis keksiä kissalleki joko vahti tai raahata sitä julkisilla matkassa, koska 100% varmuudella ketään ei kiinnosta lähtee jeesaamaan mua kulkemisessa, ku ei kiinosta muutenkaan. Mieluiten oisin vaan himassa ihan rauhassa ilman perheenjäseniä, lasta lukuunottamatta.
Ilmoitat niille että te pysytte kotona ja Tapaninpäivänä -kun alennusmyymmit alkavat, on itsekukin tervetullut piipahtamaan glögillä ja pasteijalla.

Ilmoitat niille että te pysytte kotona ja Tapaninpäivänä -kun alennusmyymmit alkavat, on itsekukin tervetullut piipahtamaan glögillä ja pasteijalla.
Jos päätän skipata joulun, niin kyl mä todnäk. pistän kersan maailmalle kummiskin, ku se on joulua ootellu ihan intopiukeena enkä aatellu kostaa lapselle omaa nihkeilyäni.

muoks. enkä oo kyl kutsumassa meille ketään.

Mitä sitä turhia tressaamaan joulua :)
Tekee mitä jaksaa viittii ja ostaa valmista,jos ei jaksa. Myö kaydään vaan kahvilla anopin luona ja muuten kotona.

• Tykkää
Reactions: Bitch
Kiva kun on vapaata - nautiskele.:love:

Kävin eilen Lidlissä, siel oli vaikka mitä jouluroipetta.:love: Ne jouluiset pikkutuijat oli ehania kun niissä roikkui oksilla kuivattuja appelsiinin viipaleita joulukoristeiden seurana.:)

Lapsille ostin uuet kanvastaulut ku ovat niin kovia maalailemaan öljyväreillä.

Vinkkiä: Ne Lidlin siveltimet ja öljyvärit on muuten ihan hyviä. Ei aina kaikkee tarvi ostaa suomalaisesta kirjakaupasta - siellä maksaa maltaita!
Joo,nautin. Niin on ihania :love:
Lidlissä on kyllä hyviä tuotteita

Mä lähden nyt päivittämään kuontaloa. Mies -rukka- soitti just ja kertoi ettei oo vielä tapahtunut mitään, edellisen herran operaatio taisi vähän venähtää.

Siellä se istuu eikä oo ees aamukahvia saanut. :(

Mitäs mieltä ootte, ko kaks ylen toimittajaa on irtisanoutunu ja postannu faceen perusteeksi sananvapauden rajoittamisen? Jussi Erosen ja Salla Vuorikosken fb-sivuilta ainakin löytyy.

muoks hups typotin Erosen Eerolaksi.

Viimeksi muokattu:
Mitäs mieltä ootte, ko kaks ylen toimittajaa on irtisanoutunu ja postannu faceen perusteeksi sananvapauden rajoittamisen? Jussi Eerolan ja Salla Vuorikosken fb-sivuilta ainakin löytyy.
harmittaa, että verovaroin kustannetaan mediaa jonka suurin osa kansasta ajattelee olevan luotettavin media maassamme ja se paljastuukin osaksi hallituksen propagandakoneistoa

ei välttis saa syödä tai juoda mtn ennen operaatiota
Niin juu.

Voi että oli hyvää lihaa punaviinikastikkeessa.
Kera riisin ja kreikkalaisen salaatin.:p

Kyllä mä hirnuin siellä. Siinä oli paksumpaa kebabsoossia kiisselin vieressä. Raksareiskat lapas jälkkäriks monta kauhaa sitä kepappisoossia ja kiisseliä päälle.:cry::LOL:

Katoin ilmeitä ku söivät. Hyvin tuntu uppoovan.:ROFLMAO:
Mä otin sitä ruoan kanssa. Maistui hiukan smetanalta ja turkkilaiselt jugulta.:LOL:

Oli siinä lasikulhossa lappu missä luki kebabkastike.:coffee::D

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä