The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hups nukuin vahingos 3,5 tunnin päikkärit.
Hyvä niin!
Parenemisia pupulle.:coffee::love:

Jos toi on sitä samaa, että keuhkoissa vinkuu ja on kuumetta niin sitä on just liikkeellä. Kyllä siitä hetken kärsiä sai, enkä lähteny lääkäriin ku tiesin, että oli virus. Minkäpä ne sille mtn voi.
Mutta on fiksumpaa kyllä käyä jos vähänkään siltä tuntuu!

Muista juua hyvin! Ja syö hetelmiä!:coffee:

Tuosta maistumisesta tuli mieleen, että millasesta ruoasta te tykkäätte? Mauttomasta? Suolaisesta? Tulisesti maustetusta? Hapanimelästä?

Mä itse tykkään, ehkä liikaakin, että ruoassa pitää olla suolaa tarpeeksi tai ainakin tosi tulisesti maustettua pitää olla ennenkun saan kurkusta alas mitään(y):)
Mä tykkään kyllä semmosesta hottispoppasesta, tulisesta ruuasta. Hapanimeläkin menee hyvin...mitenkään erityisen suolaista sen ei tarvitse olla, ihan normiotos siihen.

Itelleni kokkailen tulisempia ruokia, ipanat kun ovat näitä osin tuulastelevia ja arempia makuaisteiltaan - tosin olen tässä saanut huomata että kehittymään päin kuitenkin ja isosti(y).

Mä oon kyllä kans valmis kokeilemaan ja maistelemaan erilaisia juttuja. Ja hyvässä seurassahan sitä nyt yllättää itsensä iloisesti aina ruokaelämyksiä ja makunautintoja laajentaessaan.

Eli miten toi vastaus nyt meni...että ihan mitä vaan, kunhan nälkä lähtee(y)

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Hapanimelä ei mene mulla alas...tai voi se mennä mutta tulee myös hyvin nopeeta ylös...hapanimelä ja glögi on samaa makuluokkaa, eli maistuvat ihan vatsahapoille mun suussa:sick::sick:

Hyvä niin!
Parenemisia pupulle.:coffee::love:

Jos toi on sitä samaa, että keuhkoissa vinkuu ja on kuumetta niin sitä on just liikkeellä. Kyllä siitä hetken kärsiä sai, enkä lähteny lääkäriin ku tiesin, että oli virus. Minkäpä ne sille mtn voi.
Mutta on fiksumpaa kyllä käyä jos vähänkään siltä tuntuu!

Muista juua hyvin! Ja syö hetelmiä!:coffee:
Kyl mä meen huomenna. En oo ollu kuumeessa sit yläasteen, ja nyt kolmatta päivää. Influenssaa veikkaan ma. Juomisesta oon kyl pitäny huolen, mut hetelmät saa jäähä ku en oo selvinny kauppaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä