Boobabe
Mulla on somacia.Tylsää ja närästää
Mulla on somacia.Tylsää ja närästää
Mulla auttaa piimä mutku sekin meni ja loppuiMulla on somacia.
Mulla on piimääkin.Mulla auttaa piimä mutku sekin meni ja loppui
..ma oon aina ollut ihan hassuna siihen. Se on semmoinen mystinen hetki, jolloin tuntuu silta kuin aikakin pieneksi toviksi pysahtyisi, kun maisema humpsahtaa siihen tummaan pehmeyteen...Tuli sinisestä hetkestä mieleen.
The sininen hetki on muuten jotakin suuremmoisen ihanaa katseltavaa!
Hmm ensiks sä viekoittelit liköörillä ja nyt piimälläMillähän seuraavaksi...talkkunalla?Mulla on piimääkin.
Kinkulla, tortulla, punaviinillä ja riisipuurolla.Hmm ensiks sä viekoittelit liköörillä ja nyt piimälläMillähän seuraavaksi...talkkunalla?
Se onkin semmoista henkista paaomaaonhan se sininen hetki tavallaan kivan näkönen mutta ei siitä paljon hyötyä ole
meikä on jo niin wanha että ei jaksa tommosista innostuaSe onkin semmoista henkista paaomaa
Pieniin asioihin, jotka tuottaa edes hetkellisesti hyvaa mielta ja laikahdysta, on hyva ainakin toisinaan pysahtya...
*menee sanattomaksi hykerryksestä*Kinkulla, tortulla, punaviinillä ja riisipuurolla.
Äläs nyt kun meet jonakin sinisenä hetkenä fru krutin kanssa pihalle seisoskelemaan ja katselette välillä sinisyyttä, toisianne, tähtitaivasta...sen jälkeen elämä on taas ihanan ihmeellistä ja unohtuu hetkeksi arjen harmaus ja sun karheat sarkahousut*näkee tilanteen sielunsilmillään*meikä on jo niin wanha että ei jaksa tommosista innostua
tässä missään pihalla ruveta toljottamaan mutta laskettelurinnettä vois harkitaÄläs nyt kun meet jonakin sinisenä hetkenä fru krutin kanssa pihalle seisoskelemaan ja katselette välillä sinisyyttä, toisianne, tähtitaivasta...sen jälkeen elämä on taas ihanan ihmeellistä ja unohtuu hetkeksi arjen harmaus ja sun karheat sarkahousut*näkee tilanteen sielunsilmillään*
Luonto säineen nyt vaan on.Se onkin semmoista henkista paaomaa
Pieniin asioihin, jotka tuottaa edes hetkellisesti hyvaa mielta ja laikahdysta, on hyva ainakin toisinaan pysahtya...
Varmaan oikea osoite on täälläTaitaa antipervous olla jossain muualla kuin meissä.
No ompa se maisema sielläki! Illalla on kiva laskee lamppujen valossa!tässä missään pihalla ruveta toljottamaan mutta laskettelurinnettä vois harkita
..nooh..ehket ihan tommosista sinisista hetkista mutta sitten on olemassa niita toisia innostuttavia sinisia hetkia, jolloin toviksi jos toiseksikin humpsahtaa se mielihyva ja laikahdys ja jopa pienoinen ajanpysahtyminenkin ....meikä on jo niin wanha että ei jaksa tommosista innostua
Boobis ei,hyiiii!
Ei meikäläinenkään jaksa innostua tollasesta. Ennemmin auringonlaskusta kesäiltana laiturin nokalla ja mieluiten jossain ihanassa seurassa.meikä on jo niin wanha että ei jaksa tommosista innostua
Vittu, siellä kelassa piti kakenmailman hakemuksii yrittää täytellä, mut mulla meni totaalisesti hermot, vaikka joku kelan ämmäkin yritti avustaa. Ny ne soittaa torstaina, jos saataisiin ne hakemukset tehtyy puhelimitse.Mites kelassa? Imuri käteen ja sokerit pois.
Voi pukki. Täällä olis kohta piparia kuorrutusta vailla.meikä on jo wanha pukki mutta aina sitä jaksaa piparia kuorruttaa
Minkäs mä voin kun tykkään. Fiksu mies ikäisekseen.Boobis ei,hyiiii!
Ok. Hakemuksia aina piisaa.Vittu, siellä kelassa piti kakenmailman hakemuksii yrittää täytellä, mut mulla meni totaalisesti hermot, vaikka joku kelan ämmäkin yritti avustaa. Ny ne soittaa torstaina, jos saataisiin ne hakemukset tehtyy puhelimitse.
Enkä imuroi vielä, oottakoon vitun sokerit huomiseen
No mut eihän siellä rinteessa kerkee toisiaan tuijotella Pepaa korkeintaan kun se viheltää hurjaa vauhtia ohi alamäkeentässä missään pihalla ruveta toljottamaan mutta laskettelurinnettä vois harkita