Kato samasta asiasta pauhattiinVai munkkien kanssa sängyssä, eiks niiden pitäis olla selibaatissa ? Hyi sua viettelet munkit syntiin,vielläpä monikossa
Kato samasta asiasta pauhattiin
Niin, omien munkkiensa väliin..joo tosi antipervooboobis vei munkit tietenki vaan nuggumaan
antipervå kun on
..no sori kun menin hätäsenä sanomaan...shhh mä halusin Lispettiä kiusata!!!!! Emmä tosissani sitä sanonut
Ei sulla ole mitään anteekspyydettävää multa muru..no sori kun menin hätäsenä sanomaan...
Ihammuuten varmastikkin se Mattin poika voittaa ton kisan!!*joikaa nurkastaan niin että pöwwö vaan tärisee*
..ja oli sitä faktapiparia!!!
...tais kyllä mennä överiksi
Eiks ne ennemminkin pompi mukana kuin roikkuu?Nää miun 2 omaa munkkia. Jotka roikkuu aina mukana.
kai sää vähän puristelet niitä kun käyt nukkumaan?Nää miun 2 omaa munkkia. Jotka roikkuu aina mukana.
..no vois kait sitä enempi kartalla olla eikä huudella mitä sattuu joka väliin...tämmösenä...höpötihööhörhönääää!!Ei sulla ole mitään anteekspyydettävää multa muru
..siis..eiks tollain nyt aina ruukata tehdä..ihan niinku te miehetkin hiukan puristelette kassejanne....kai sää vähän puristelet niitä kun käyt nukkumaan?
Joo jos on rintsikat päällä.Eiks ne ennemminkin pompi mukana kuin roikkuu?
Mä puristelin jo tänään ennen päikkäreitä.kai sää vähän puristelet niitä kun käyt nukkumaan?
Välillä pitää kopeloida...siis..eiks tollain nyt aina ruukata tehdä..ihan niinku te miehetkin hiukan puristelette kassejanne....
Niin, minkä päällä? Kaapinko?Joo jos on rintsikat päällä.
Mulla pomppii ilimannii!!Joo jos on rintsikat päällä.
Mulla on niin raskaat ja roikkuvat.Mulla pomppii ilimannii!!