Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Asiaa? Kiukuttelette, haastatte riitaa ja haukutte muita mielisairaiksi ynnä muuksi. Jos se on sinusta asiaa, niin olet aika far gone, niinsanotusti.
Kukahan se on aloittanut lukemattomia valitus ja viha keskusteluja yhdestä henkilöstä. Jos sanot että se on asiaa, olet sitten mielisairas. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Koska se ei ole asiaa mitenkään perin.

vierailija
Kukahan se on aloittanut lukemattomia valitus ja viha keskusteluja yhdestä henkilöstä. Jos sanot että se on asiaa, olet sitten mielisairas. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Koska se ei ole asiaa mitenkään perin.
Joku oli yrittänyt ujuttaa jotain paskaa Jannesta yhteen ihan toiseen keskusteluun vauvalla eilen. Keskustelu ei edes ollut Jannesta tai mitenkään liittynyt häneen. Se on mielipuolen puuhaa, että noin hartaasti haluaa valittaa jostain henkilöstä, jonka tietää ainoastaan tvstä tai Facebook sivulta. Eli ei tunne miestä itse ollenkaan mutta siltikin vihaa ja valittaa. Mielipuolen puuhia.

vierailija
En ole aloittanut mitään keskusteluja. Olen kertonut mielipiteeni jannesta, ja vaikka mielipiteeni ei ole mairitteleva, niin se ei ole siltikään vihapuhetta. Suomessa saa kertoa mielipiteensä. Kaikki eivät pidä jannesta. Jos pahoitat siitä mielesi niin voi voi.

vierailija
En ole aloittanut mitään keskusteluja. Olen kertonut mielipiteeni jannesta, ja vaikka mielipiteeni ei ole mairitteleva, niin se ei ole siltikään vihapuhetta. Suomessa saa kertoa mielipiteensä. Kaikki eivät pidä jannesta. Jos pahoitat siitä mielesi niin voi voi.
Kuka sanoi sinä aloitit keskusteluja? Ja kun koko ajan täällä toitotetaan siitä ihanasta sananvapaudesta, niin upeaa, koska sitten fanit saa sanoa teistä mitä haluavat. Sananvapaus näes.

Yhteistyössä