Boobabe
Kohta ne on siun naamalla.Niin, minkä päällä? Kaapinko?
Kohta ne on siun naamalla.Niin, minkä päällä? Kaapinko?
JeeKohta ne on siun naamalla.
..hiplata..hipistellä..näppäillä..kokeilla..hieroa..sivellä*innostuu*...eikäku sillain...vähäsesti vaan hipasta...Välillä pitää kopeloida.
ja ISOTMulla on niin raskaat ja roikkuvat.
ja mulla ISOT kassit
Sieni-sipulivoileipää
Pitää tutkia säännöllisesti sängyssä.Pitäähän niitä tissejään hipelöijä ja puristella & tutkia säänöllisesti se on vaan tervettä
miks ihmeessä jesarii?..no ei kait tuo tutkiminen oo mitenkään paikkaan sidottu..kun voi sitä suihkussakin ja saunassa ja sohvalla ja lattialla ja....
*ufopääkkönen*
..mie toivon Pukilta sen kovan paketin lisäksi jesaria, kits.
...vois laittaa tämän suukkusen nätisti kiinni ja kirjottaa "avataan jouluna"miks ihmeessä jesarii?
...vois laittaa tämän suukkusen nätisti kiinni ja kirjottaa "avataan jouluna"
..pahaa ei tekis jos teippais sormetkin..tai hävittäis näppäimistön tai hilavitkuttimen tai..
Mua ei muuten ollenkaan väsytä mutta sitä ei varmaan huomaakaan...mistään..yhtään...!!
kyllä täällä monet muut tarttis jessee paljon ennemminko sää...vois laittaa tämän suukkusen nätisti kiinni ja kirjottaa "avataan jouluna"
..pahaa ei tekis jos teippais sormetkin..tai hävittäis näppäimistön tai hilavitkuttimen tai..
Mua ei muuten ollenkaan väsytä mutta sitä ei varmaan huomaakaan...mistään..yhtään...!!
Hyvää yötä ja ihania uniaPitää ruveta nukkumaan. Öit
Oikein kauniita unikuvia ...jos ymmärrät mitä tarkoitan...Pitää ruveta nukkumaan. Öit
No niin tarviivat!! *yhtyy edelliseen puhujaan*kyllä täällä monet muut tarttis jessee paljon ennemminko sää
että eläpä kiilaa yhtään
Ihan samakyllä täällä monet muut tarttis jessee paljon ennemminko sää
että eläpä kiilaa yhtään
Siis nyt on ihan kauhee kun kaapissa ei oo siis mitään,ei niin mitään ja karmee nälkä.Ei oo tänää tullu syötyä ku aamulla.Ei ees päivä teetä tullu juotua.Pitänee huomenna käydä kaupassa.
Ei oo,ei oo ollu varmaan vuoteen. enkä osaa edelleen tehä niitä lettusii.ÖÖ, kai sulla on vehnäjauhoja, joten tee lettuja
Tää sais tulla joka joulu uusintana,paras joulukalenteri ikinä!