The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No laitetaan se yhessä kuriin...mä kamppaan sen nilkoista maahan ja sä meet istumaan sen päälle ja piiskaat sitä takapeppuun:sneaky:
:ROFLMAO:..oikeesti..ton tilanteen ma naen jo niin sielujeni silmin, kun yhdessa kouhotuspaakkosina y r i t e t a a n moista juonta edes toteuttaakaan...

Siina kay kuitenkin niin, etta sa kompastut matonreunaan ja oot rahmaltes pitkin pituuttas ja sitten onnistut kamppaamaan mut nurin jolloin siina lattialla satkii hyvin epamaarainen kasa jalkoja ja kasia ja taa yks alapeukuttelijaherra vain nauraa hekottelee illan viihdytysplajaytysta :D....

:ROFLMAO:..oikeesti..ton tilanteen ma naen jo niin sielujeni silmin, kun yhdessa kouhotuspaakkosina y r i t e t a a n moista juonta edes toteuttaakaan...

Siina kay kuitenkin niin, etta sa kompastut matonreunaan ja oot rahmaltes pitkin pituuttas ja sitten onnistut kamppaamaan mut nurin jolloin siina lattialla satkii hyvin epamaarainen kasa jalkoja ja kasia ja taa yks alapeukuttelijaherra vain nauraa hekottelee illan viihdytysplajaytysta :D....
no tuo voi olla hyvinkin pitkälle totta :D Mä voin kuvitella itseni rähmälleni sinne lattialle peppu pystyssä ja pitkät hiukset joka hemmetin kolossa ja raossa ja sitten vielä sun pörrös on mun suussa ja sukka nenänpäällä :D

Iltaa!

Ja voi kuulkaa, ei ikinä passais luottaa mihkään merkkihuoltoihin! Ekaksi olikin sekä etu- että takapään suojakumit paskana eli on fiksuinta vahtaa koko joku vitun vempula. Mut eivät sit sitäkään saaneet vaihdettua kun ei niillä (muka) ollut oikeanlaista jotain jotta saisi renkaanpultin auki.

Mies tuli rumalla mainosteksteillä varustetulla (huolto-ajan vara-auto ilmaiseksi jollekin vitun jäsenille) veenelikymppisellä itsestään sammuvalla paskakasalla kotiin ja mä joudun ajelemaan sillä koko viikonlopun.

Voi persiinsuti! Tosta kikottimesta pitää sit vielä maksaa reilu satanen koska ei olla niitä hemmetin jäseniä.

Haistakoot paskan koko Keravan Volvohuolto. Nih!

ja entäs poitsut...monensilla rehveillä toteettee että ei kannata kun ei se anna kuitenkaan?
Voi neitonen.
Toi on täysin väärä kysymys.

Hieman sama juttu kuin pitkässä liitossa toteaisi, että seksiä on tällä viikolla ollut vain kaksi kertaa kun sitä tilastojen mukaan pitäisi olla 2,7 kertaa joten milloin hoidetaan se 0,7 alta pois?

En o koskaan miettinyt moista.

Pikemminkin niin, että jos nainen ei ole minusta kiinnostunut tai minä hänestä niin miksi haaskaisin kummankaan aikaa?

Kaksi toisistaan kiinnostunutta taas löytävät yhteisen reitin pussauskoppiin ihan luonnostaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä