...alas nyt, omppu oli tosi namikas ja tee todella hyvaa ...ois voinut olla huonomminkin mutta onneksipa ei ollut, joten ...Alapeukku eilisille syötävilles
Mä olen joskus nähnyt tollasista renkaista tehdyn pihaportin, se oli hienoTahtoisin tommosen
annatte mitä? *esittää sitten niin hirveen viatonta että*Monensilla rehveillä te annatte? Noin suurinpiirtein. Lähinnä tyttelöisiltä kyselen.
Wooot!! Siella toinen pahantekija!!joo ja helppo mun on paasata kun itse olen syönyt tänään 1 keit. munan salaatin kanssa, 2 palaa suklaata ja 5 salmiakkia + mukikaupalla kahvia
Ihan sisustuselementiksiHevoskärryilläkö ajattelit ajella
..no eikakun, ma oisin kylla eilen tarvinnut ihan kunnon risupiiskaussessiota kylla, ja mitas sanoin holosuuna eilisesta. Jos oisin tolkkupainen ollut, niin en ois kuiskaamallakaan maininnut...mutta kun oon tammonen, niin...hopisen silloinkin kun pitais olla hilijaa ...Elä itke iines, mä annoin sulle syrämen, se tasapainottaa sen ilkeen pojan alapeukkua!!
Kävin jo tänään kaupassa ja ostin sieltä ihan kaikkea muuta paitsi en mitään mitä piti Salaattitarpeet tuli mukaan onneks ja sellanen ihana siemensekoitus minkä myös lykkäsin munan kanssa sinne salaatin joukkoon, on sitä salaattia vieläkin ...otan tossa illalla lisää...nyt ei pysty ei kykene kun on juonut kahvia liikaa!! *imputtaa vastaan*Wooot!! Siella toinen pahantekija!!
Mika himputin synttarisankaritar se siella oikein on, kun ei hanki ja tee ja syo jotain ihanaa suunmakuista juhlaherkkuateriaplajaytysta? Ellunen...hilipasepas pikapikaa kauppaan ja haet tasapainoittavaa tilannekorjaussarjaa hetimmiten . Koska et sa meijen kans sitten jaksa juhlistaa tata paivaasi ollenkaan ja se olis suuri synti ja hapea...
Tule puis vaan, tanne mahtuu vaistelemaan kaikenmaailman alapeukutuksellisuuksia ...No nysse antoi mullekin alapeukun *ahtautuu kisun kanssa samaan nurkkaan*
..no eikakun, ma oisin kylla eilen tarvinnut ihan kunnon risupiiskaussessiota kylla, ja mitas sanoin holosuuna eilisesta. Jos oisin tolkkupainen ollut, niin en ois kuiskaamallakaan maininnut...mutta kun oon tammonen, niin...hopisen silloinkin kun pitais olla hilijaa ...
Ei se paneminen heti oo tärkeintä, vaan se, mite tulee toimeen sen toisen kanssaja entäs poitsut...monensilla rehveillä toteettee että ei kannata kun ei se anna kuitenkaan?
joo..epekki on niin tuhmaLaita se kuriinTule puis vaan, tanne mahtuu vaistelemaan kaikenmaailman alapeukutuksellisuuksia ...
Hiivattiin se kahvin kittaaminen. Ma totesin taman paivaisesta annostuksesta etta ihan oikeesti Freeze, anna olla tuon litkun kanssa leikkiminen, kun se ei ole hyvaksi ollenkaan...ei vaikka kuinka kauniisti aattelis ja uskottelis ja luuliskuvittelis, kuinka hyvaa ja piristavaa se olis...tai no piristavaa todella mutta etta hyvaako*ufopaakkonen*...Kävin jo tänään kaupassa ja ostin sieltä ihan kaikkea muuta paitsi en mitään mitä piti Salaattitarpeet tuli mukaan onneks ja sellanen ihana siemensekoitus minkä myös lykkäsin munan kanssa sinne salaatin joukkoon, on sitä salaattia vieläkin ...otan tossa illalla lisää...nyt ei pysty ei kykene kun on juonut kahvia liikaa!! *imputtaa vastaan*
Ma oon ihan satasella varma siita etta Pukki tietaa miten ton piiskaushomman pitaa sujua .....ai tohon tyyliinkö sua pitäis piiskata?
Kostean lämmintä piirakkaaannatte mitä? *esittää sitten niin hirveen viatonta että*
Mitäh? Luopua kahvista?? Minä?? No-Can-DoHiivattiin se kahvin kittaaminen. Ma totesin taman paivaisesta annostuksesta etta ihan oikeesti Freeze, anna olla tuon litkun kanssa leikkiminen, kun se ei ole hyvaksi ollenkaan...ei vaikka kuinka kauniisti aattelis ja uskottelis ja luuliskuvittelis, kuinka hyvaa ja piristavaa se olis...tai no piristavaa todella mutta etta hyvaako*ufopaakkonen*...
Miten ma oon voinut ennen juoda sita ihan hervottomia maaria???
Mutta sa muistat sitten syoda kans sen ruokaisan salaatin hiukan tuonnempana, capish ?
juu ei ikinä ensimmäisellä rehveillä, sillon voi kyllä suukotella ja maistella hellästi toisen kieltä mutta pimppa on no go aluetta kunnes toisin sanotaanKostean lämmintä piirakkaa
...siis tammonen ihan holtiton tapaus, joka ite tarvii sita kurinpalautusta*ufopaakkonen*?!joo..epekki on niin tuhmaLaita se kuriin
No näin mää sen aattelisin kans mutta törmäsinpä tapaukseen josta tällänen kysymys tuli mieleeni.Ei taida kovin montaa miestä olla joka oikeasti on tota mieltä.Ei se paneminen heti oo tärkeintä, vaan se, mite tulee toimeen sen toisen kanssa
No ei nyt kokonaan mutta syot jotain aina sen kahvikupillises kanssaMitäh? Luopua kahvista?? Minä?? No-Can-Do
Salaattia syön myöhemmin, tosin nyt ei oo munaa mukana mutta onneks on siemenet edelleen seassa!
No laitetaan se yhessä kuriin...mä kamppaan sen nilkoista maahan ja sä meet istumaan sen päälle ja piiskaat sitä takapeppuun...siis tammonen ihan holtiton tapaus, joka ite tarvii sita kurinpalautusta*ufopaakkonen*?!
Tais menna vikaosoitteeseen ja tuolle heitolle kavi kuin Jatimatikille aikoinaan suohon upotessaan etta BLUMPS vaan....
Ei tietenkään ensimmäisillä,en minä ainakaan mut mietin vaan et monennnet sit pitäs olla.Tapauskohtasta tietty mutta tulipa tossa mieleeni erään tapauksen yhteydessä. Olin vähän pettyny.juu ei ikinä ensimmäisellä rehveillä, sillon voi kyllä suukotella ja maistella hellästi toisen kieltä mutta pimppa on no go aluetta kunnes toisin sanotaan