The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Itsellä oli myös koulussa yksi tällainen maikka. Onneksi opetti valinnaista kurssia. Ei piru päästänyt läpi kurssista vaikka tentin aiheen kolmesti. Ja kaikki vain sen takia, kun erehdyin kommentoimaan eräällä tunnilla kuinka kyseinen asia oikeesti reaalielämässä hoidetaan. Kyseisellä ihmisellä siis ei mitään köytännön tietoa aiheesta. Olisi pitänyt tehdä valitus ylemmälle taholle. Enpä jaksanut, koulu pitäkööt helmensä. Suoritin tilalle jotain muuta nopeasti.
kappas kun kansankynttilällä meni tunteisiin
 
Luin pätkän koiramäen talvesta palleroille iltasaduksi.
Hitto että osaakin olla ihku kirja.:love:
Se on luettu kymmeniä-kymmeniä kertoja läpi mutta aina se jaksaa ihastuttaa ja hauskuuttaa.:):love:
Kunnaksen Koiramaki- kirjat ovat kylla mahtavia :). Taalla ipanat vaalivat niita saamiansa, ovatkin hyllyissansa paraatipaikoillaan.

Tirpana nukahti jalleen napista painamalla eli eipa siina tarvinnut kun hiukan hopista ja paijata ja hipelehtia, niin - unilaivaan astui :love:

Esikoinen sitten pyys hiukan astetta jareampaa nukuttamiskeinoa. "..et sa viittis lukee mulle tota hissan koealuetta lapi..." :D...luin ja ihan taatusti poika nukkuu aamuun asti to-della sikeasti :D....
 
Kunnaksen Koiramaki- kirjat ovat kylla mahtavia :). Taalla ipanat vaalivat niita saamiansa, ovatkin hyllyissansa paraatipaikoillaan.

Tirpana nukahti jalleen napista painamalla eli eipa siina tarvinnut kun hiukan hopista ja paijata ja hipelehtia, niin - unilaivaan astui :love:

Esikoinen sitten pyys hiukan astetta jareampaa nukuttamiskeinoa. "..et sa viittis lukee mulle tota hissan koealuetta lapi..." :D...luin ja ihan taatusti poika nukkuu aamuun asti to-della sikeasti :D....
tiiäkkö muuten mitä meriteerataan curling-vanhemmalla?
 
Kunnaksen Koiramaki- kirjat ovat kylla mahtavia :). Taalla ipanat vaalivat niita saamiansa, ovatkin hyllyissansa paraatipaikoillaan.

Tirpana nukahti jalleen napista painamalla eli eipa siina tarvinnut kun hiukan hopista ja paijata ja hipelehtia, niin - unilaivaan astui :love:

Esikoinen sitten pyys hiukan astetta jareampaa nukuttamiskeinoa. "..et sa viittis lukee mulle tota hissan koealuetta lapi..." :D...luin ja ihan taatusti poika nukkuu aamuun asti to-della sikeasti :D....
Oli kyllä aikoinaan ihan oikea ratkaisu liittyä siihen kirjakerhoon. Kaikki nuo Kunnaksen kirjakerhon kirjat löytyvät hyllystä ja ne on aivan ihania. Ne kuvituksetkin ovat jotakin ihan kultaa.
Ja ne on ihan niitä samoja kirjoja joita itsekin pienenä luin. Muun muassa Hui kauhistus - se aavekirja!:love:
Ja sitten on näitä opettavaisia lintukirjoja, kalevalaa, vikingeistä, seitsemän veljestä ja ja ja...:love::love::love:

Mä pidän kirjoja hyvänä ja luen niitä vielä omille lapsenlapsille jonain päivänä, jos sellaisia siunaantuu.:love:
 
Oli kyllä aikoinaan ihan oikea ratkaisu liittyä siihen kirjakerhoon. Kaikki nuo Kunnaksen kirjakerhon kirjat löytyvät hyllystä ja ne on aivan ihania. Ne kuvituksetkin ovat jotakin ihan kultaa.
Ja ne on ihan niitä samoja kirjoja joita itsekin pienenä luin. Muun muassa Hui kauhistus - se aavekirja!:love:
Ja sitten on näitä opettavaisia lintukirjoja, kalevalaa, vikingeistä, seitsemän veljestä ja ja ja...:love::love::love:

Mä pidän kirjoja hyvänä ja luen niitä vielä omille lapsenlapsille jonain päivänä, jos sellaisia siunaantuu.:love:
Meilla on kans toi koko kirjo ja ipanat kylla heti ihastuivat niihin, vallankin yksityiskohtia viliseviin kuvituksiin. Ja kummasti on myos paahan jaanyt juttuja....rikkaasta verbaliikasta puhumattakaan :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä