syvällä sarkapuvun ja tikkurin alla sykkii lämmin sydänmuokkasin sitä viestiäni hieman
no ei vainen, kivee siä vain on
syvällä sarkapuvun ja tikkurin alla sykkii lämmin sydänmuokkasin sitä viestiäni hieman
juhis on nykypäivän paras piisinikkari + kiva ääni
höpöttämättä taas siellä sulla on ihan pehmee lihasydän, teille miehille on vaan joskus hankalampaa näyttää sitä puolta itsestänne vaikka se on just se mikä saa meidän naisten sisuskalut onnesta sykkyrälle ja varpulit kippuraan onnestasyvällä sarkapuvun ja tikkurin alla sykkii lämmin sydän
no ei vainen, kivee siä vain on
Joo,ihan karsee lekuriKarsee lekuri sulla
Päivää kettinkiin.
Kuinkas tänään perwoiltais?
Ja Juha Tapio on muuten todella kova.
Mä just tänään olin perwåntörkeä ja tyylitajuton sika.*ufopaakkonen*
...no en ma niin kylla ilkeis tehda...hyva jos oikeesti tositilanteessa saisin suutanikaan edes auki ...
en oo katsonut. mitä siinä tapahtuu?Keittiöelämää, mikä idea tässä ohjelmassa on?
Näytettiin kolmea eri keittiötä ja ihmiset tekee ruokaa ja pulisee jonninjoutavia arkisia asioita.en oo katsonut. mitä siinä tapahtuu?
höpsönpöpsön, kyllä me näytettäs jos olis vaan mitä näyttäähöpöttämättä taas siellä sulla on ihan pehmee lihasydän, teille miehille on vaan joskus hankalampaa näyttää sitä puolta itsestänne vaikka se on just se mikä saa meidän naisten sisuskalut onnesta sykkyrälle ja varpulit kippuraan onnesta
Hmh. Kuulostaa tylsältä.Näytettiin kolmea eri keittiötä ja ihmiset tekee ruokaa ja pulisee jonninjoutavia arkisia asioita.
laita vaiks Suomen IT-tsydeemitTänään on halkipoikkijapinoon-päivä. Tulipa laitettua kouluunkin hiukan napakampi viesti, johon tuli jo vastauskin. Toffee-koulu 1-0.
Mitäs seuraavaksi laitetaan järjestykseen?
Voi jeesus, älä viitti. Koko päivän vääntäny jo töissä. Ei enää, antakee armoa, pliislaita vaiks Suomen IT-tsydeemit
HyväVoi kiitos Majuri, nyt mun päässä ei kuulu muuta kuin rytmikästä maukumista
Mä vaihdoin jo uutisiin, elävämpi meno siellä. Mutta, sulla on siis ollut oma "Swedish Chef" -tuokiosiHmh. Kuulostaa tylsältä.
Me tehtiin tuota joskus iwebcamin chatissa. Siis kun itsekukin oli yksin kotona ja oli tylsää niin jätti chatin ja kameran auki ja teki sapuskaa ja samalla pulisi muille kun ei voinut näppäillä sormet sipulissa mut se sentäs oli interaktiivista kun muut vastasivat.
iteppä kysyit (porinoin tänään pari tiimaa yhen meidän duunin IT-järjestelmätoimittajan kanssa...)Voi jeesus, älä viitti. Koko päivän vääntäny jo töissä. Ei enää, antakee armoa, pliis