The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...meilla on toi tirpana tata nykya yks kaveleva stereopakkaus :D...aina laulaa loilottamassa ja ihan mita vaan :love:...(...on jotenkin...liian hurjaa seurata lahelta kuin...kattois itteaan peilista:barefoot:...mutta sita paljon paljon parempaa ja taitavampaa painosta :love:)

Tatakin on viimepaivina taalla hoiloteltu :)

 
syvällä sarkapuvun ja tikkurin alla sykkii lämmin sydän :love:

no ei vainen, kivee siä vain on
höpöttämättä taas siellä :) sulla on ihan pehmee lihasydän, teille miehille on vaan joskus hankalampaa näyttää sitä puolta itsestänne vaikka se on just se mikä saa meidän naisten sisuskalut onnesta sykkyrälle ja varpulit kippuraan onnesta :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
*ufopaakkonen*
...no en ma niin kylla ilkeis tehda:barefoot:...hyva jos oikeesti tositilanteessa saisin suutanikaan edes auki :D...
Mä just tänään olin perwåntörkeä ja tyylitajuton sika.
Laitoin eräälle bloginpitäjälle viestin, että blogiaan kommentoiva nimimerkki "tytteli" (nimimerkki muutettu) kommentoi minun mielestäni fiksusti ja kiehtovasti joten jos hän yhteystietoni haluaa ne saa hänelle antaa.

Jos en olisi tuota viestiä laittanut niin saisin loppuikäni miettiä millainen nainen on nimimerkin takana ja olisiko pitänyt yrittää ottaa yhteyttä.

Nyt kun laitoin, niin vaara on suuri, että olen pimpankipeä, tyylitajuton ja tökerö moukka.

Valitsin silti kahdesta pahasta mielestäni pienemmän. Eikä yksi hullun leima lisää tunnu meriiteissäni missään.

Mut se uskallus. Sitä mä häpeäisin silmät päästäni jos jättäisin jotain mahdollisesti tärkeää tekemättä koska en uskalla. Niitä asioita kertyi tarpeeksi jo teinivuosinani. Ei kerry enää milloin se on vain mun uskalluksestani kiinni.
 
Näytettiin kolmea eri keittiötä ja ihmiset tekee ruokaa ja pulisee jonninjoutavia arkisia asioita.
Hmh. Kuulostaa tylsältä.

Me tehtiin tuota joskus iwebcamin chatissa. Siis kun itsekukin oli yksin kotona ja oli tylsää niin jätti chatin ja kameran auki ja teki sapuskaa ja samalla pulisi muille kun ei voinut näppäillä sormet sipulissa mut se sentäs oli interaktiivista kun muut vastasivat.
 
Hmh. Kuulostaa tylsältä.

Me tehtiin tuota joskus iwebcamin chatissa. Siis kun itsekukin oli yksin kotona ja oli tylsää niin jätti chatin ja kameran auki ja teki sapuskaa ja samalla pulisi muille kun ei voinut näppäillä sormet sipulissa mut se sentäs oli interaktiivista kun muut vastasivat.
Mä vaihdoin jo uutisiin, elävämpi meno siellä. Mutta, sulla on siis ollut oma "Swedish Chef" -tuokiosi :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä