The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä just tänään olin perwåntörkeä ja tyylitajuton sika.
Laitoin eräälle bloginpitäjälle viestin, että blogiaan kommentoiva nimimerkki "tytteli" (nimimerkki muutettu) kommentoi minun mielestäni fiksusti ja kiehtovasti joten jos hän yhteystietoni haluaa ne saa hänelle antaa.

Jos en olisi tuota viestiä laittanut niin saisin loppuikäni miettiä millainen nainen on nimimerkin takana ja olisiko pitänyt yrittää ottaa yhteyttä.

Nyt kun laitoin, niin vaara on suuri, että olen pimpankipeä, tyylitajuton ja tökerö moukka.

Valitsin silti kahdesta pahasta mielestäni pienemmän. Eikä yksi hullun leima lisää tunnu meriiteissäni missään.

Mut se uskallus. Sitä mä häpeäisin silmät päästäni jos jättäisin jotain mahdollisesti tärkeää tekemättä koska en uskalla. Niitä asioita kertyi tarpeeksi jo teinivuosinani. Ei kerry enää milloin se on vain mun uskalluksestani kiinni.
...mie oon varmsti hiukan tyhma nyt:notworthy: kun en tajunnut etta mika kohta tuossa hienossa jutussa nyt oikein oli sita perwotorkeaa ja tyylitajutonta possu- osastoa....kun mun mielesta toi oli se huikea toisesta ihmisesta saadun kiinnostuksen kipinaisen loistava piikki :)! Tollain sita pitaakin toimia, etta kun tapaa jonkun ihmisen, josta huokuu se Jokin kiinnostusta herattava ja uteliaisuutta ruokkiva Thing, etta - tarttuu siihen hetkeen ja tilaisuuteen! Mita siina menettaa? Ei niin mitaan, jos ei saakaan jos ei yrita.

Hei, tulinpas ma tuosta valinnastasi nyt todella iloiseksi :)! Toivottavasti suakin siella hymyilyttaa ja ihan pikkiriikkisesti myos perhosteluttaa :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
...meilla on toi tirpana tata nykya yks kaveleva stereopakkaus :D...aina laulaa loilottamassa ja ihan mita vaan :love:...(...on jotenkin...liian hurjaa seurata lahelta kuin...kattois itteaan peilista:barefoot:...mutta sita paljon paljon parempaa ja taitavampaa painosta :love:)

Tatakin on viimepaivina taalla hoiloteltu :)

Ekaa kertaa kuuntelin ihan kunnolla.
On kyllä tunteita herättävä ihana piisi!

Tässä toinen tosi koskettava:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä oon oppinu eräältä joensuulaiselta naikkoselta aikoinaan, että kuin kovaa paistinpannulla voi mua päähän motata
Mut kallosi mitä ilmeisimmin kesti joten olis ollu varaa lyödä vielä hieman lujempaa?
Ei kait siinä pannulla ollu ruokaa?
Sit harmittais tosissaan jos olis paitti pää kipee myös pyttipannu pitkin lattioita ja kauhee nälkä.
 
Mut kallosi mitä ilmeisimmin kesti joten olis ollu varaa lyödä vielä hieman lujempaa?
Ei kait siinä pannulla ollu ruokaa?
Sit harmittais tosissaan jos olis paitti pää kipee myös pyttipannu pitkin lattioita ja kauhee nälkä.

Sillo oli yhet bileet siellä yhessä rantakylän kerrostalokämpässä ja mä nukkuin eteisen lattialla kun se sekopä kompastu muhun ja siitä kiittäen mojautti otsaan paistinpannulla, jonka oli keittiöstä löytänyt
 
Tänään on halkipoikkijapinoon-päivä. Tulipa laitettua kouluunkin hiukan napakampi viesti, johon tuli jo vastauskin. Toffee-koulu 1-0.
Mitäs seuraavaksi laitetaan järjestykseen?
Mä jouduin tässä taannoin laittamaan viestin, että siinä vaiheessa kun joulu aioitaan perua niin saavun paikalle.:D Koska en päässyt osallistumaan johonkin ei niin kiinnostavaan palaveriin, mikä koski tietyn asian perumista, tai oikeammin siitä vaikenemista.
 
Mä jouduin tässä taannoin laittamaan viestin, että siinä vaiheessa kun joulu aioitaan perua niin saavun paikalle.:D Koska en päässyt osallistumaan johonkin ei niin kiinnostavaan palaveriin, mikä koski tietyn asian perumista, tai oikeammin siitä vaikenemista.
Siis peruit osallistumisesi vaikenemisen petuutukseen? Kuulostaa kau-he-an monimutkaiselta :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mitä se ruutis nauraa mun iltasatuvalinnoille.:eek:

Mulla on kyllä kuumetta taas ja pää on täynnä räkää. Kirjoittelu saattaa olla mitä sattuu, mutta ku niin kauheesti tekee mieli kuitenkin osallistua keskusteluun.:barefoot:
 
Ei mua ne läksyt haittaa, mut se nainen on niin väärässä ammatissa.
Itsellä oli myös koulussa yksi tällainen maikka. Onneksi opetti valinnaista kurssia. Ei piru päästänyt läpi kurssista vaikka tentin aiheen kolmesti. Ja kaikki vain sen takia, kun erehdyin kommentoimaan eräällä tunnilla kuinka kyseinen asia oikeesti reaalielämässä hoidetaan. Kyseisellä ihmisellä siis ei mitään köytännön tietoa aiheesta. Olisi pitänyt tehdä valitus ylemmälle taholle. Enpä jaksanut, koulu pitäkööt helmensä. Suoritin tilalle jotain muuta nopeasti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä