The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mun mielestä on outoa että tuntemattomana tuollaista kyselet. Miksi sua kiinnostaa?
Ei ole mitään salaista - eikä tarvitse pyytää anteeksi.:)
Miksi ei saisi kysyä? Sinähän aina puhut työstäsi että on pitkää päivää ja kiirettä että veikkaan että olet ehkä yrittäjä? En vain käsitä mitä salaista siinä on ettei voi kertoa. Itse olen tylsä toimistorotta.Pamput käskyttää ja minä teen mitä käsketään.
 
Miksi ei saisi kysyä? Sinähän aina puhut työstäsi että on pitkää päivää ja kiirettä että veikkaan että olet ehkä yrittäjä? En vain käsitä mitä salaista siinä on ettei voi kertoa. Itse olen tylsä toimistorotta.Pamput käskyttää ja minä teen mitä käsketään.
Teitä "vierailijoita" on liikaa, rekkaudu
 
Voi morjens mun kanssa :D....se tunne kun oikeesti onnistut jotenkin kummasti unohtamaan etta missa oikein ootkaan ja ylosnoustessasi sen sitten hoksaat...kun lattialle ramahtaa sylissasi ollut kone ja jaat kivasti nalkkiin kuulokkeiden johtoihin seka villalankakeriin*ufopaakkonen*:D:D...

No, naemma kone toimii toistaiseksi (y), johdoillekaan ei tapahtunut onneksi mitaan *kopkopkop - ihmeen pitkakestoiset ovatkin olleet...* ja - villalankakerissa sitten loytyy :D..

Myohaisiltateeta kehiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Miksi ei saisi kysyä? Sinähän aina puhut työstäsi että on pitkää päivää ja kiirettä että veikkaan että olet ehkä yrittäjä? En vain käsitä mitä salaista siinä on ettei voi kertoa. Itse olen tylsä toimistorotta.Pamput käskyttää ja minä teen mitä käsketään.
Joo, yrittäjä oon.:)
Ei siinä mitään salaista olekaan. Mun mielestä kuuluu vaan hyviin tapoihin ensin pohjustaa keskustelua jotenkin, ennen kuin kysäisee jotakin tuollaista - ehkä mahdollisesti kertoa itsestään jotakin, kuten just teitkin.(y)
 
Voi morjens mun kanssa :D....se tunne kun oikeesti onnistut jotenkin kummasti unohtamaan etta missa oikein ootkaan ja ylosnoustessasi sen sitten hoksaat...kun lattialle ramahtaa sylissasi ollut kone ja jaat kivasti nalkkiin kuulokkeiden johtoihin seka villalankakeriin*ufopaakkonen*:D:D...

No, naemma kone toimii toistaiseksi (y), johdoillekaan ei tapahtunut onneksi mitaan *kopkopkop - ihmeen pitkakestoiset ovatkin olleet...* ja - villalankakerissa sitten loytyy :D..

Myohaisiltateeta kehiin :)
Älä vaan ime teetä väärään rööriin. (n):rolleyes:
 
Kyllä tässä vähän jo väsyttäs joo. *venyy ja haukottelee ihan solkenaan*

Kai sitä joutas jo nukkumaan.:sleep:

Levollisia unia ja hattaran kuvia kaikille.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Kais
Päivempää. Työmotivaatio taisi hukkua ihmisenkeittoastiaan eli kylpytynnyriin.
Feel you. Itsehän heräsin juuri kontulasta sohvalta ja koitan saada itseni liikkumaan. Tars käydä kotona hakemassa kamat ja lähteä koululle tekemään esitelmää. Ihan hyvin oon ignoorannu koko tehtävän vaik ois taas ollu viikkotolkulla aikaa tehä se, mut viime tippa on paras. Dedis on huomenna.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä