jospa ne kuukkelit lainais sulle rippusen siemeneksiPäivempää. Työmotivaatio taisi hukkua ihmisenkeittoastiaan eli kylpytynnyriin.
Ne on hukanneet sen jo -89jospa ne kuukkelit lainais sulle rippusen siemeneksi
no sattuu sitä paremmissaki piireissäNe on hukanneet sen jo -89
Ol varovainen, siellä on hiivatin liukasta paikoitellen!Taidan mennä tänää ostamaan kinkun
varsinkin liukkaat kohdat on petollisiaOl varovainen, siellä on hiivatin liukasta paikoitellen!
Tulisitko viskomaan hiekkaa mun jalkojeni eteen?Ol varovainen, siellä on hiivatin liukasta paikoitellen!
Eiks punainen matto (liukuesteillä) ois vaikuttavampi?Tulisitko viskomaan hiekkaa mun jalkojeni eteen?
Ja myös kuukkeleiden piirissäno sattuu sitä paremmissaki piireissä
No ei pitäisi ei!Pyyyh, ei pitäs mennä hillumaan halkojen kans jos on jo valmiiksi selkä kipee
Lihaskipu hellittää mömmöillä ja liikunnallaPyyyh, ei pitäs mennä hillumaan halkojen kans jos on jo valmiiksi selkä kipee
Sit pitäis järkätä myös limousinekyytikinEiks punainen matto (liukuesteillä) ois vaikuttavampi?
Punanen minimekko vielä ja tonttulakki. Ois taas exhibitionistiminällä pyllistelyn paikka.
Ota burana, sen se valetohtorikin vain määrääHuomenta päivää
Tunnin päästä istun bussissa lekuriin.
Mitä sun profiilikuvassa tapahtuu? Koitin katella sitä vaika miten kauan, mut en erota yhtään mikä siinä onPyyyh, ei pitäs mennä hillumaan halkojen kans jos on jo valmiiksi selkä kipee
Mä en buranaa saa syödä. Lääkärin kanssa tsekataan lääkeasiat sun muut hoitojututOta burana, sen se valetohtorikin vain määrää
Auh,selkäkipu on inhottavaa,nyt vähän iisimmin.Pyyyh, ei pitäs mennä hillumaan halkojen kans jos on jo valmiiksi selkä kipee
Huomenia! Ja turvallista lääkärireissua!Huomenta päivää
Tunnin päästä istun bussissa lekuriin.