Olen eläkeläinenMitä sä teet työkseks?
Olen eläkeläinenMitä sä teet työkseks?
Miekö?Mitä sä teet työkseks?
Hah, heti tunnistin! Hyhmis on keskellä.
Lispetti on vähän höpsö
...niin no, minkas ma sille voin etta naa taydelliset muodot vaan jaa mieleen.....rusetista..Hah, heti tunnistin! Hyhmis on keskellä.
Niin että mitä teet työkseks?Niin?
Rekkaudu ja tuu esittelee ittes tänne ketjuun - tutustutaan paremmin, sit voin kertoa.Niin että mitä teet työkseks?
Taitaapi sillä olla nimiallergiaa, olisit vaan antanu sille nimeks TuikeJee,Herttaneidin ihottuma alkaa parantumaan Näyttää jo paremmalta
Oli kyllä vaikee potilas,toivottavasti ei enää tule moista tytölle.
On kyllä tosi hämärää jos ei voi kertoa. En sen takia rupea rekkautumaan. Ei sitten mitään jos on jotain niin salaista,Anteeksi että kysyin.Rekkaudu ja tuu esittelee ittes tänne ketjuun - tutustutaan paremmin, sit voin kertoa.
Onneks mä en saa ottaa lemmikkejäMajuri selvästi tykkää eläimistä kun laittaa aina noita lutusia kuvia
Salaa kuitenkin haaveilet ihanasta kisusta tai koirasta mitä rapsutella ja helliäOnneks mä en saa ottaa lemmikkejä
Mun mielestä on outoa että tuntemattomana tuollaista kyselet. Miksi sua kiinnostaa?On kyllä tosi hämärää jos ei voi kertoa. En sen takia rupea rekkautumaan. Ei sitten mitään jos on jotain niin salaista,Anteeksi että kysyin.