The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tulevan viikon saisi vielä olla satamatta lunta. Sen jälkeen sais tulla vaikka kolme metriä.

Mut mulle tuli huomiseksi vapaapäivä! Huomenna siis joulusiivous ja kaikki tontut ja enkelit ja valot sun muut esille. :)
Jospa siella suunnalla ei sitten sateliskaan, vaan tulis keskittymana vaikka tanne :)!(..joudun varmaan talla menolla kohta syomaan huopatossuni ja lapaseni ja myssykkani, kun loihtimalla loihdin sita kaaostilannetta itelleni :D)

Tulikin tuosta koristeluittesi joukosta mieleen, etta mun taytyy ottaa sielta jemmapaikasta esiin mun enkelikello- koriste :love:...silla on tunnearvoa mittaamattomasti :love: (ihan kamalaa mutta oikeesti...mulla rupee vedet kiertamaan silmissa...)...mutta kait siihen jostakin loytyy niita omanlaatuisiaan kynttiloita:barefoot::unsure:....
 
Jospa siella suunnalla ei sitten sateliskaan, vaan tulis keskittymana vaikka tanne :)!(..joudun varmaan talla menolla kohta syomaan huopatossuni ja lapaseni ja myssykkani, kun loihtimalla loihdin sita kaaostilannetta itelleni :D)

Tulikin tuosta koristeluittesi joukosta mieleen, etta mun taytyy ottaa sielta jemmapaikasta esiin mun enkelikello- koriste :love:...silla on tunnearvoa mittaamattomasti :love: (ihan kamalaa mutta oikeesti...mulla rupee vedet kiertamaan silmissa...)...mutta kait siihen jostakin loytyy niita omanlaatuisiaan kynttiloita:barefoot::unsure:....
Mä olen joka vuosi löytänyt mummon vanhaan ne oikeat.
Sit vielä "tuikkaikaa oi jouluntähtöset" soimaan ja mummo on hetken ihan siinä.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä olen joka vuosi löytänyt mummon vanhaan ne oikeat.
Sit vielä "tuikkaikaa oi jouluntähtöset" soimaan ja mummo on hetken ihan siinä.
Kylalta nyt en ainakaan loyda niita oikeita eli toivon mukaan sitten silloin kun tolloilen tarhapollona isossa kaupungissa....

...sikali mikali ma nyt kuitenkaan pystyn sita enkelikelloa esille laittamaankaan, kun....siita puhuminenkin on...hankalaa:cry:

Jatkakaa, ma puistun nyt toviksi jos toiseksikin toisaalle :).....
 
Jospa siella suunnalla ei sitten sateliskaan, vaan tulis keskittymana vaikka tanne :)!(..joudun varmaan talla menolla kohta syomaan huopatossuni ja lapaseni ja myssykkani, kun loihtimalla loihdin sita kaaostilannetta itelleni :D)

Tulikin tuosta koristeluittesi joukosta mieleen, etta mun taytyy ottaa sielta jemmapaikasta esiin mun enkelikello- koriste :love:...silla on tunnearvoa mittaamattomasti :love: (ihan kamalaa mutta oikeesti...mulla rupee vedet kiertamaan silmissa...)...mutta kait siihen jostakin loytyy niita omanlaatuisiaan kynttiloita:barefoot::unsure:....
Enkelikello on ihan must!!!!:love:

Se saa kilkuttaa vaikka pöydässä aamusin kun syyään riisipuurot.:love::barefoot:

Meillä alkaa pikkujoulukausi ens viikolla.
Taas paskarrellaan kaikenlaista. Myös niitä hienoja paperitähtiä, kera lasten kaverien.:love: Ne yhteispaskartelut on ihan perinteeks asti jo ankkuroitunut.:love:

Vaikka täs onki vähän löysä olo ku kipee ni kyllä ylösnoustessa taas onnen-innon-kipristys löi läpi.:ROFLMAO::love:

Miten voikaan olla näin into pinkeenä.:LOL:
Huomenna haetaan jouluaarrelaatikko varastosta ja pikkasen jo levitellään sen sisältöä. Oih!!!:love: Pääsen hölskyttämään lumisadepalloja.:love::giggle::X3::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Musta ois ihana jäädä jumiin pariksi viikoksi lumen saartamana.
Joo, sellaseen hirsimökkiin missä olis suuri takka ja liesi ja ja sellanen iso lampaantalja siinä lattialla minkä päällä vois kieriä nakkena sen mr oikean kanssa ja välillä käydä hakemassa jotain syötävää...ulkona olis sinertävä hämäryys, eikä kaupunkien melskeestä tietoakaan.. vuoteessa olis muhkea höyhentäkki ja tyynyt antamassa pehmeyttä ja lämpöä:coffee:*vaipuu nirvanaan haaveissaan*:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
*ufopaakkonen*
Tuplanako ma panin?! Varjele!!!

Ja sanopa se, en tiia kylla etta Kuka Kummanen onkaan nyt sylttytehtaan johtajana, koskapa koskaanikinamilloinkaan en kylla ole ollut mikaan perwo - enka kylla nytkaan koskapa ihan jutustelen vaan :) - mutta jotenkin on semmonen kutina etta Joku PerwoPirkkonen:rolleyes: on tartuttanut moisen willityksen ilmeisen liian hyvaan kylvomaahan:eek::oops::barefoot::D
No mutta kattinen vielläpä tuplapano :eek::eek::rolleyes:
 
Joo, sellaseen hirsimökkiin missä olis suuri takka ja liesi ja ja sellanen iso lampaantalja siinä lattialla minkä päällä vois kieriä nakkena sen mr oikean kanssa ja välillä käydä hakemassa jotain syötävää...ulkona olis sinertävä hämäryys, eikä kaupunkien melskeestä tietoakaan.. vuoteessa olis muhkea höyhentäkki ja tyynyt antamassa pehmeyttä ja lämpöä:coffee:*vaipuu nirvanaan haaveissaan*:love::love:
Toki tuo kuulostaa paremmalta kuin tää tän hetken kämppä mutta jos mä saisin toiveita esittää niinpakastimessa vois olla lumen tullen hitosti ruokaa, ainakin yksi possunkinkku, jääkaapissa voita ja maitoa ja kuiva-ainekaapeissa kahvia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Kais
Joo, sellaseen hirsimökkiin missä olis suuri takka ja liesi ja ja sellanen iso lampaantalja siinä lattialla minkä päällä vois kieriä nakkena sen mr oikean kanssa ja välillä käydä hakemassa jotain syötävää...ulkona olis sinertävä hämäryys, eikä kaupunkien melskeestä tietoakaan.. vuoteessa olis muhkea höyhentäkki ja tyynyt antamassa pehmeyttä ja lämpöä:coffee:*vaipuu nirvanaan haaveissaan*:love::love:
mistä hakisit sapuskaa, halkoja, vettä ym ym

missä kävisit vessassa?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä