en mutta paskallakin olis hyvä joskus käydäTarviitko oikeesti veskiä siihen että saat rakkos tyhjenemään?
huom! ulos ei pääse lumen takia
en mutta paskallakin olis hyvä joskus käydäTarviitko oikeesti veskiä siihen että saat rakkos tyhjenemään?
Tä?ei sitä panemistakaan enempääsä jaksa
höpöhöpö panemista kyllä jaksaa eikä se voi tympiäei sitä panemistakaan enempääsä jaksa ja ennen pitkää käy tympimään kun mikään ei pelaa
aina voi avata ikkunan ja pyllistää siitä ulos kakkelille, sitä paitsi me naisethan emme pasko...joten tää ongelma ei koske meitäen mutta paskallakin olis hyvä joskus käydä
kiva olis joskus syödäkkihöpöhöpö panemista kyllä jaksaa eikä se voi tympiä
Mä kyllä paskannan hankeen ihan yhtä antaumuksella ku pönttöönki.en mutta paskallakin olis hyvä joskus käydä
jos avaa ikkunan niin pirttiin tulvii kuutiotolkulls lunta eikä sitä saa enää kiinniaina voi avata ikkunan ja pyllistää siitä ulos kakkelille, sitä paitsi me naisethan emme pasko...joten tää ongelma ei koske meitä
Niinhän mä sanoin että ensiks kieritään lattialla nakkena ja sitten syödäänkiva olis joskus syödäkki
mihin hankeen, olis paskottava sisälle kun ulos ei pääseMä kyllä paskannan hankeen ihan yhtä antaumuksella ku pönttöönki.
Jos siis en olis rinsessa.
Ja mä olisin sillee saarroksissa et tie olis poikki ja matkaa seuraavaan pitäjään liikaa taivallettavaks.
Ollaanpas sitä oikein yltiö positiivisia taasjos avaa ikkunan niin pirttiin tulvii kuutiotolkulls lunta eikä sitä saa enää kiinni
Mä mietin jo tän valmiiksi.en mutta paskallakin olis hyvä joskus käydä
mistä ape?Niinhän mä sanoin että ensiks kieritään lattialla nakkena ja sitten syödään
Pettua on mettä täynnä.kiva olis joskus syödäkki
ai sää täyttäsit pirtin lumella?Mä mietin jo tän valmiiksi.
Ellei ovea saa työnnettyä auki niin ikkunan kautta kaivamaan tunnelia. Puuvarastolle ja samantien voi sit sen huussitilan sivuun. Lumi toki sulatetaan käyttövedeksi takassa.
sä toimit meille metsästävänä kokkinamistä ape?
petulla ei elä ja 3m hangessa ei saa mitään veitsellä ja stendarillaPettua on mettä täynnä.
Jos hirveen pitkään joutuis olla niin eiköhän noita metsän elikoita alkais saamaan päiviltä joillain konstein tai ainaki nalkitettua.
mää en osallistu tähän pervåån experimenttiinsä toimit meille metsästävänä kokkina
me sulatetaan se lumi veeks jossa voi kylpeä hillittömän seksin jälkeenpetulla ei elä ja 3m hangessa ei saa mitään veitsellä ja stendarilla
höpsis, tottakai osallistut, sulta mitään kysellä että haluutko vai etkömää en osallistu tähän pervåån experimenttiin
Sitä mäkin kauhistelin!
Miksi?ai sää täyttäsit pirtin lumella?
miks ihmeessä pitäis kieriä kylmällä lattialla.Niinhän mä sanoin että ensiks kieritään lattialla nakkena ja sitten syödään
shhh siinä on lampaantalja alla...ja ja porontalja myös ja ihana untuvatäkki päällä *huokailee posket punaisina*miks ihmeessä pitäis kieriä kylmällä lattialla.
poronkarvatki menis pimppaanshhh siinä on lampaantalja alla...ja ja porontalja myös ja ihana untuvatäkki päällä *huokailee posket punaisina*