The ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kepsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
petulla ei elä ja 3m hangessa ei saa mitään veitsellä ja stendarilla
Älä ny höpöjä puhu. Suomalaiset on ennen eläneet monia talvia pettuleivällä.:coffee::D
En mä sun kanssa kyllä saarroksiin lähtis. Se on varma.:rolleyes::ROFLMAO: :love:
Et ees rakkauden hedelmillä elä muutamaa päivää!:coffee::D

pirtin takka ei vetäis koska mistään ei tuu korvausilmaa, sinne tukehtus savuun
pyyyyyh kyllä tulee..missä ihmeen tönössä sä oikein meinaat olla saarroksissa? Tuu sinne meiän mökkiin niin tiiät miltä tuntuu olla ihan ihanasti saarroksissa lumen keskellä...sen jälkeen voitkin mennä keittiöön tekemään meille sapuskaa *hätistelee kyökin puolelle*:barefoot::sneaky:

pyyyyyh kyllä tulee..missä ihmeen tönössä sä oikein meinaat olla saarroksissa? Tuu sinne meiän mökkiin niin tiiät miltä tuntuu olla ihan ihanasti saarroksissa lumen keskellä...sen jälkeen voitkin mennä keittiöön tekemään meille sapuskaa *hätistelee kyökin puolelle*:barefoot::sneaky:
mää en jaksa uskoa että 3m hangessa voi olla ihanasti saarroksissa

Ja ottaa epekin matkaan. Se saa pettuleivänkin näyttämään michelintähtikamalta.:X3:

12311136_1670234923255064_2571411428427037493_n.jpg

Mä kyl voisin lämmitä jostain muustakin mielummin, mutta kyllä torpassa koira tai kaksikin pitää olla!:love:
koira on eläimenä sellanen lämpöpatteri että pitää lämpimänä eikä peittoakaan tarvita välttämättä:love:
mutta onhan sitä toki toisiakin keinoja saada olo lämpimäksi:love::sneaky:

• Tykkää
Reactions: ruuttis
*ufopääkkönen*

..siis jos mä erehdyn kahdesti sanoon panemis-sanan, niin sitä pidetään ultimateöveryliperrwoiluna:cautious:..

...vaan annas olla kun Jotkut Kummaset on jo ikkunasta pyllistelemässä ja poroja ykköseen tunkemassa ja koirienkin kans kuumana käymässä*ufopääkkönen*..!!!??!!...niin se onkin äkkiseltään jotain romanttista juttuao_O:barefoot:...

Jatkakaa:D

*ufopääkkönen*

..siis jos mä erehdyn kahdesti sanoon panemis-sanan, niin sitä pidetään ultimateöveryliperrwoiluna:cautious:..

...vaan annas olla kun Jotkut Kummaset on jo ikkunasta pyllistelemässä ja poroja ykköseen tunkemassa ja koirienkin kans kuumana käymässä*ufopääkkönen*..!!!??!!...niin se onkin äkkiseltään jotain romanttista juttuao_O:barefoot:...

Jatkakaa:D
*yhtyy kisuun* Joo eiks oo hävyttömiä?? *kyselee nylkytyksen välillä*

koira on eläimenä sellanen lämpöpatteri että pitää lämpimänä eikä peittoakaan tarvita välttämättä:love:
mutta onhan sitä toki toisiakin keinoja saada olo lämpimäksi:love::sneaky:
Ihan saman asian ajaa karvainen mies.:rolleyes:
Sen kun vetää päälle niin on takuulla lämmintä.:love:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä