Perkele, kaktus ja nuijapäällikkö veisaa laa puhelimessa Dannyn ja Armin "tahdon olla sulle hyvin hellä" biisiä kännissä kuin käet ja nuotin vierestä
Oikeestaan ne pitäis saattaa tuomiolle hyvän biisin raiskaamisesta
Lukeminen kannattaaHyvää yötä & kauniita unia,lähden lukemaan vähäksi aikaa ja eiköhän unimattikin hiivi sitten jossain välissä kimppuun.
Et o harkinnut keskuslämmitystä?Ulkona on rapiat ymmenen pakkas-astetta. Sisällä suunnilleen saman verran plussaa. Mut peittoja piisaa ja pian on niiden alla lämmin peti. Illanjatkoja siis!
Asiasta en mitään tiedä, mutta olen samaa mieltä ja ihan vaan siksi kun sä olet vaan sellanen höpönassu ja meiän oma maskotti koko MajuriPAHEKSUTTAVAA
Vai ny oon jo lemmikkieläinkin?Asiasta en mitään tiedä, mutta olen samaa mieltä ja ihan vaan siksi kun sä olet vaan sellanen höpönassu ja meiän oma maskotti koko Majuri
*hörppii kuumaa aamukahviaan samalla*
Ei maskotti oo lemmikkieläin Sitä paitsi eiks ihminen ole eläinkunnan korkein muoto? Vaikka ei kyllä uskois kun katsoo vaikka miten ihmiset tuhoaa toisiaan ja maalimaa joka päiväVai ny oon jo lemmikkieläinkin?
Kävin kakkimassa sun kenkäänEi maskotti oo lemmikkieläin Sitä paitsi eiks ihminen ole eläinkunnan korkein muoto? Vaikka ei kyllä uskois kun katsoo vaikka miten ihmiset tuhoaa toisiaan ja maalimaa joka päivä
onks kissan pito noin saakelin kallista?Voihan pehva,olis tilattu kissoille kiipeilypuu,nettisivuilla alehinta 35,normaalihinta 59.90,kassalla hinta muuttuu normaaliksi
Joo lähetin sähköpostia sinne asiakaspalveluun
Yrittivät pissiä sua silmäänVoihan pehva,olis tilattu kissoille kiipeilypuu,nettisivuilla alehinta 35,normaalihinta 59.90,kassalla hinta muuttuu normaaliksi
Hakekaa mettästä joku kelottunu näre niille kiipeilypuuksi. samalla saatte llikuntaa ja raitista ilmaaVoihan pehva,olis tilattu kissoille kiipeilypuu,nettisivuilla alehinta 35,normaalihinta 59.90,kassalla hinta muuttuu normaaliksi
*Moiskauttaa hellän pusun maskotin karvaposkelle*Kävin kakkimassa sun kenkään
On Kissat on ihaniaonks kissan pito noin saakelin kallista?
Ei ja on riippuu vähänonks kissan pito noin saakelin kallista?