Fb:n kaverilistalsta poistaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En käsitä tätä fb:n kaverilistalta poistamista. Siis periaatteessa se on ihan fine mutta itsestä tuntuisi että pitäisi olla jotenkin ärsyyntynyt, suuttunut tai jotain että niin kävisi. Koska et varmaan enää kehtaa kaveriksi uudelleen pyytää. Että jos joku ihminen on ihan mitäänsanomaton jonka kanssa ei pidä yhteyttä tai se ei helkkari kommentoi ikinä mitään, mutta kuitenkin ns. harmiton, niin miksi poistaa? Mitä jos se tulee sulla vastaan joskus tulevaisuudessa etkä koskaan tiedä missä, tyyliin työelämässä, sit se miettii että haa, tuo poisti mut fb:stä...

Itse en juuri poistele ihmisiä ellei ole jotain tyyliin selkäänpuukotusta tapahtunut. Mulla on sellainen lista jonne menee vähän oudommat ja joille ei aivan kaikki näy, jotain kuitenkin.

En käsitä tätä fb:n kaverilistalta poistamista. Siis periaatteessa se on ihan fine mutta itsestä tuntuisi että pitäisi olla jotenkin ärsyyntynyt, suuttunut tai jotain että niin kävisi. Koska et varmaan enää kehtaa kaveriksi uudelleen pyytää. Että jos joku ihminen on ihan mitäänsanomaton jonka kanssa ei pidä yhteyttä tai se ei helkkari kommentoi ikinä mitään, mutta kuitenkin ns. harmiton, niin miksi poistaa? Mitä jos se tulee sulla vastaan joskus tulevaisuudessa etkä koskaan tiedä missä, tyyliin työelämässä, sit se miettii että haa, tuo poisti mut fb:stä...

Itse en juuri poistele ihmisiä ellei ole jotain tyyliin selkäänpuukotusta tapahtunut. Mulla on sellainen lista jonne menee vähän oudommat ja joille ei aivan kaikki näy, jotain kuitenkin.
Kaikki eivät käytä FB:tä samoin kuin sinä.

Minä tiputan kaikki ne, joista ei kuulu pihaustakaan vuoteen. Oletan, että he julkaisevat jotain, mutta ovat estäneet julkaisujen näkymisen minulle. Mitä sellaisilla kavereilla tekee? Voin kyllä lisätä jo kertaalleen poistetut, jos jostain syystä lähenemistä tapahtuu, mutta yleensä nuo tiputetut ovat sen verran kaukaisia, ettei heistä jatkossakaan kuulu pihaustakaan.

Minusta homma ei vaan mene niin, että joku lukee minun tekstejäni, mutta ei näytä minulle omia tekstejään. Minä en myöskään halua roikottaa fb:ssäni henkilöitä, joilla ei olisi pääsyä minun julkaisuihini, joten kenkä on käytössä.

Kysy poistajalta, mikä on homman nimi, jos se sinua noin paljon kaivelee.

Minä en ainakaan halua kaverilistallani roikottaa kaikkia ties mitä vanhoja tuttuja/tutun tuttuja/joskus ehkä nähtynä vain, koska ne on joskus kaveriksi hyväksytty. Kyllä mä poistan kavereista välillä porukkaa ihan koska mua ei kiinnosta ne ihmiset.

EN YMMÄRRÄ ihmisiä, jotka hamstraavat facebookiin kavereita. Eihän siellä silloin enää voi oikeesti mitään muuta julkaista kuin mitä vois muuten julkisesti kuuluttaa.. Kaikki yksityisyys häviää...