Nii, eihän tän ikänen ihminen voi viellä olla varma asioista joita haluaa ja tai ei halua.en uso
Nii, eihän tän ikänen ihminen voi viellä olla varma asioista joita haluaa ja tai ei halua.en uso
Miks mää menin katsomaan, eihän toi ole edes mun juttuOn! Virtuaalisena. Vastaava saitti kuin tää. Oiskohan osoite ollut http://www.bdsmbaari.net/
juurikin näin, rinssi kun karahuttaa paikalle valkealla ratsullaan (mese) niin hääkellot alkaa soimaan kirahvimme ajukopassaNii, eihän tän ikänen ihminen voi viellä olla varma asioista joita haluaa ja tai ei halua.
Hah, en usko väitettäsMiks mää menin katsomaan, eihän toi ole edes mun juttu
Laitat majurin kontilleen ja läpsit sitä hammasharhalla pyllyposkille....eiks se riitä muka häh?Vaikuttaa kivalle. Pitää tutustua paremmin jossain vaiheessa.
Siellä on ihan tavallisia ihmisiä pääsääntöisesti.Miks mää menin katsomaan, eihän toi ole edes mun juttu
Sun kanssa mä voinkin tutustua tuohon.Miks mää menin katsomaan, eihän toi ole edes mun juttu
Se menee toistepäin.Laitat majurin kontilleen ja läpsit sitä hammasharhalla pyllyposkille....eiks se riitä muka häh?
Mä koetan ehtiä saunasta sikseen takaisin sisään. Uiminen jäänee haaveeksi, näytti olevan ohut jääkerros. On ihan pirun terävää se kun sen rikkoo.Sormusten herra klo 21.
Koittakaas siihen mennessä tulla pois perwåilubaarista.
Ei tietenkään, oot niin nuori ja viheriäinen vielä. Huoli pois, kyllä elämä turmelee sinutkin.Nii, eihän tän ikänen ihminen voi viellä olla varma asioista joita haluaa ja tai ei halua.
awwww *irvistää Majurille*Sun kanssa mä voinkin tutustua tuohon.
Mä oon ekan kerran sanonu tarhaikäsenä, etten aio koskaan mennä naimisiin. Päiväkotiajoista on nyt sen 20 vuotta eikä oo mieli muuttunu, vaikka tässä on niitä prinssejä ja prinsessoita ollu jokunen vuosien varrella.juurikin näin, rinssi kun karahuttaa paikalle valkealla ratsullaan (mese) niin hääkellot alkaa soimaan kirahvimme ajukopassa
Mä vien sut sit pippaloihin kun tunnet paikan kotoisaksi.Sun kanssa mä voinkin tutustua tuohon.
Viittaako viheriäinen homehtumiseen, puoluekannatukseen vai hippeyteen?Ei tietenkään, oot niin nuori ja viheriäinen vielä. Huoli pois, kyllä elämä turmelee sinutkin.
Eiku klo 19.30 21 tapaa pilata avioliitto.Sormusten herra klo 21.
Koittakaas siihen mennessä tulla pois perwåilubaarista.
ai Majuri menee selälleen ja sä läpsit sitä suoraan etupyllyyn?Se menee toistepäin.
Ajattelet kauhean monimutkaisesti. Ikä.Viittaako viheriäinen homehtumiseen, puoluekannatukseen vai hippeyteen?
sama asia kaikki kolme.Viittaako viheriäinen homehtumiseen, puoluekannatukseen vai hippeyteen?
OkMä vien sut sit pippaloihin kun tunnet paikan kotoisaksi.
Voin läpsiä Majuria. Ensin se saa läpsiä mua.ai Majuri menee selälleen ja sä läpsit sitä suoraan etupyllyyn?
Murre-erojasama asia kaikki kolme.
Juu niin on, ei Päätön tiiä näistä asioista mittääMurre-eroja