ainahan täällä nuollaanVai on täällä aloitettu jo nuolemiset
ainahan täällä nuollaanVai on täällä aloitettu jo nuolemiset
en ooVai on täällä aloitettu jo nuolemiset
Mikä ääni kuuluu ku p.karva irtoaaHuolestuttavaa olis jos ei löytyis.
Höh,mikset ?en oo
Joko on teltta pystyssä?voitte nuolemalla hoitaa alkulämmittelyt niin mää tuun sitte lopuksi hoitaa homman loppuun
Olen samaa mieltä reksin kanssa, hävetkää pervotmitäs tääl pervoillaan. hävetkää
mitäs tääl pervoillaan. hävetkää
Kysy siltä montako kaveria se tarvitsi sen nostamiseen?? Kysy kysy!! *yllyttää*Joko on teltta pystyssä?
Multa ei tuu naurua - ihan vaan pelkkää pihinää.Kysy siltä montako kaveria se tarvitsi sen nostamiseen?? Kysy kysy!! *yllyttää*
No niin ja sitten tenat käyttöön!Multa ei tuu naurua - ihan vaan pelkkää ilopissaa.
No eikäkö Ruutishan just lupas....No niin ja sitten dildot käyttöön!
Mä voin tuolta alempaa.Riita poikki ja kerma väliin...saatte ihan itse päättää kuka nuolee mistäkin kohtaa
ostoslista on helppo silloin kun kaik on loppu. yritäpä hakea yksi noistaSyön kalaa.
Sitä en tiedä mikä kala on nimeltään "puikko" mutta isoppojat on kertoneet, että kalaruoaksi sekin lasketaan. En osannut päättää kuuluuko sen kanssa puna- vai valkoviini joten päädyin varmuuden vuoksi olueen.
Ja sit huomasin, että huomenna pitää raahautua kaupalle täydennysostoksille.
Pyykkipulveri - loppu
Reksona - loppu
Vihreä Mennen - loppu
Vessapaperi - viimeinen rulla menossa
Miten hemmetissä noi kaikki osaa loppua samalla kellonlyömällä?
Eli sä haluat nuolla aksun kanssa mun varpaat? Ootte te ihania!!Mä voin tuolta alempaa.
Se vaahto siellä ole.Eli sä haluat nuolla aksun kanssa mun varpaat? Ootte te ihania!!
Saa niitä silti nuollaSe vaahto siellä ole.
AK voi nuolla varpaat.Saa niitä silti nuolla
*Kapsahtaa syliin ja kiskoo Lispetin ja Boobsin mukanaan* Saaks sun kanssa leikkiä?ruualla ei leikitä.