The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Rosberg kertoi lopettamisesta ensimmäisenä vaimolleen – ennakoiko tämä perhekuva lopettamispäätöstä?


Nico Rosberg ilmoitti perjantaina päättävänsä F1-uransa.
Julkaistu: 2.12. 15:56

Formula 1
Nico Rosbergin mukaan hänen perheensä joutui uhraamaan paljon F1-uran vuoksi.
F1-mestaruutta juhlinut Nico Rosberg kertoi perjantaina shokkiuutisen: hän on päättänyt lopettaa uransa.

Rosberg kertoi Facebookissa julkaisemassaan tekstissä, että hänen koko perheensä on joutunut uhraamaan paljon hänen uransa vuoksi.

Rosberg kiitti tekstissä vuolaasti Vivian-vaimoaan. Lopettamispäätöksen jälkeen hänellä on aiempaa enemmän aikaa perheelleen.

– Hän on ollut uskomaton. Hän ymmärsi, että tämä vuosi oli tärkeä, että meillä oli mahdollisuus (voittaa mestaruus). Hän antoi minulle tilaa palautua kisojen välillä, huolehti meidän tyttärestämme joka ilta, otti asiat huolehdittavakseen kuin niistä tuli vaikeita, Rosberg kirjoitti.

Rosbergien Alaïa-tytär syntyi viime vuoden elokuussa. Vain pari päivää mestaruuden jälkeen Rosberg julkaisi Instagram-tilillään päätöstään kenties ennakoivan kuvan perheestään.

– Minulla on kai nyt kolme pokaalia, Rosberg kirjoitti vaimoonsa ja tyttäreensä viitaten.

Vivian-vaimo ja Rosbergin manageritiimiin kuuluva Georg Nolte olivat ensimmäiset ihmiset, joille Rosberg kertoi päätöksestään.
Maisa Soininen


Nico Rosberg pudotti uutispommin – lopettaa F1-uransa!

Julkaistu: 2.12. 15:22

FORMULA 1
Lapsuudenunelmansa viime sunnuntaina Abu Dhabissa saavuttanut Nico Rosberg ei jatka kilpauraansa.
Maailmanmestari Nico Rosberg on ilmoittanut lopettavansa kilpauransa välittömästi.

– 25 kisavuoden jälkeen saavutin unelmani, formula ykkösten maailmanmestaruuden. Se oli kovaa työtä, tuskaakin ja uhrauksia. Nyt onnistuin unelman saavuttamisessa. Kiitos siitä kaikille minua tukeneille, Rosberg aloitti jäähyväiskirjeensä Facebook-tilillään.

– Kausi oli äärimmäisen raskas. Suzukassa alkoi jo rankka paine, ja ryhdyin miettimään urani lopettamista, jos voittaisin maailmanmestaruuden. Sunnuntaiaamuna Abu Dhabissa tiesin jo, että kisa saattaisi olla urani viimeinen. Se vei paineen harteiltani. Sen jälkeen ajoin urani kiihkeimmät 55 kierrosta. Maanantai-iltana tein lopullisen päätöksen lopettamisesta.

Rosberg, 31, kertoi päätöksestään FIA:n palkintogaalan alla Wienissä perjantaina.

Rosberg kertoi keskittyvänsä jatkossa perhe-elämään. Hänellä on vaimo Vivian ja hieman yli vuoden ikäinen tytär Alaia.
Tommi Koivunen
Hei joo, aika yllättävää toisaalta mutta taas toisaalta fiksu veto lopettaa kun on huipulla(y):)
 
Mä olen pieni mies niin en ylety kovin korkealle. Alimmasta kohdasta pitää aloittaa ja sit hakea tikapuut.
Eli sä nuolet varpaat? :whistle:
Vois kyllä nuolaista tuolta alhaalta:p:p:p:p:p....mutta toivottavasti kerman alta ei löydy mitään rämemajavaa!:sick:
:D :D No ei toki:love:
Painepesurilla putsaantuu nuokin paikat hyvin
:LOL::X3::cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Hra Majuri
Eli sä nuolet varpaat? :whistle:
Ikuisuuskysymyksen äärellä?
Onko mahdollista, että tykkäämässäni naisessa olisi jokin kohta jota mieleni ei tekisi nuolaista?
En ole vielä keksinyt.

Se varmasti johtuu siitä, että olen kymppivanha poikaviikari joka ei naisista ymmärrä yhtikäs mitään. Jos joskus tulen murrosikään ja kokemusta alkaa karttua niin saatan muuttaa mielipidettäni.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä