Mä olen oikesti ollut baarissa silleen, että veljenVAIMO kysyi multa, mitä valkoista mulla on rinnuksilla.
Itseasiassa vähän aikaa sitten rinnuksilla oli jotakin valkoista.
Jäätelö ei vissiin mennyt läpi...
Mä olen oikesti ollut baarissa silleen, että veljenVAIMO kysyi multa, mitä valkoista mulla on rinnuksilla.
HupsMä olen oikesti ollut baarissa silleen, että veljenVAIMO kysyi multa, mitä valkoista mulla on rinnuksilla.
Jäätelö ei vissiin mennyt läpi...
Joko se Majuri kerkes kassinsa tyhjentää??
JooJoko se Majuri kerkes kassinsa tyhjentää??
Mä en kauhean useasti häpeä mut silloin olisin hävennyt ellei ois just velipojan kanssa tyhjennetty kahta kuohariputelia.Hups
Tais sylkästä joo.Joko se Majuri kerkes kassinsa tyhjentää??
eiJoko se Majuri kerkes kassinsa tyhjentää??
awww se on niin nopee sen lemmenpatsaansa kanssa.. sellasta se on kun annat sen painaa päänsä munkkiesi väliin aina
eiPitäskö tässä nyt loukkaantua ettet innostunu yhtään
mun rinnuksilla ollu monesti valkosta eikä se kyllä oo ollu mitään jäätelöä tai kermakastiketta
Shhh boobsi tunnusti jo että ne olin sun kassit
Kyllähän tossa avustaja on aina kivampi kuin omankädenoikeus.kenen toimesta?
ahaaShhh boobsi tunnusti jo että ne olin sun kassit
muttei naamalla? kasvonaamio on aika kivaOn miulki ollut. Ja jossain muuallakin kuin pimpassa.
Naamalla ei ole ollut.muttei naamalla? kasvonaamio on aika kiva
muttei naamalla? kasvonaamio on aika kiva
omituisia. mulla on yks hmm hmm joka saa siitä hommasta kauheet kiksitNaamalla ei ole ollut.
Ei ole kukaan halunnut naamalle.
sun hoidoista yks tykkää tulla naamalle niin vedät siitä johtopäätöksen että on omituista jos ei sitä haluuomituisia. mulla on yks hmm hmm joka saa siitä hommasta kauheet kiksit
Oih, tätä katsoin silloin kauan sitten.
Makunsa kullakin.sun hoidoista yks tykkää tulla naamalle niin vedät siitä johtopäätöksen että on omituista jos ei sitä haluu
mää ainaski saan kiksit siitä kun roiskin kohdun täyteen siementä