Hei ja terveisiä muuton keskeltä! Tavarat vielä ihan hujan hajan, mutta nyt ollaan viimein omassa kodissa
. Ei ole ollut oikein aikaa eikä energiaa kirjoittelulle. Nytkin pää lyö ihan tyhjää, mutta yritetään
.
Ei ole uniongelmia täällä ei. En edelleenkään herää edes vessaan yöllä, ja aamulla on maha siksi kipeä... Mutta täytyy olla tyytyväinen tähän, koska loppua kohti mennessä alkaa taas ne aamuyön valvomiset. Että jaksamista kaikille valvoville! Nyt tietysti tämä muuttostressi on saanut ajatukset levottomiksi, ja nukahtaminen on vähän kestänyt. Tai no joo ehkä 23 asti, että ei nyt sinänsä ole paha. Mutta iltatorkku kun olen niin...
Tsemppiä ultraan
Vauveli vanhalle jos se on vielä edessä!
Mun siskot on sitä mieltä että tämä on tyttö
. Lähinnä siksi kun on niin erilaiset oireet kun pojasta. Mutta en edelleenkään usko. Minähän oksensin tänä aamulla ensimmäisen kerran
Tulipa sekin koettua. Laitoin sen piikkiin kun piti viimeiset tavarat pakata ja aamupala jäi syömättä. Mutta olen kuullut myös että pahoinvoinnin alkaminen tässä kohtaa tarkoittaa että sokerissa on vikaa...?
Tämä lisää kyllä huolta sen suhteen. Mutta taas toivo kasvoi siitä että siellä voidaan edelleen hyvin, liikkeitä kun tuntuu edelleen aika niukasti (paitsi tietysti just nyt kun kirjoitin sen
).
Sain äsken ultrakuvan miehen siskolla; sielläkin voidaan hyvin rv7
.
Tekee mieli alkaa laittamaan lastenhuonetta kuntoon ja seota taas kaikista vauvajutuista. Mutta taidan nyt vetää syvään henkeä ja purkaa aluksi nuo muuttolaatikot
Kivaa alkanutta viikkoa jokaiselle! Ja jos olen vielä parin päivän päästäkin näin pöllyissä enkä muista tekaista joulukuun pinoa, niin hihkaiskaa ihmeessä
Sulkava_ ~ja tänään ihanasti itsestään elonmerkkejä antanut~ masukki 17+2