Mutta mutta... nyt väpättää alahuuli.... täytyis ostaa itse asiassa pari pientä joulujuttuaÄ L Ä
M E N E
J O U L U O S A S T O L L E
Ovat laittaneet Hakiksen kuuseen ne valot ihan päin prinkkalaa, sikinsokin, ja tästä et kyllä tykkää...istutko tukevasti?Ajattelin lauantaina ahtautua Stockalle, hyvä tavaton sentään. Täytyy tehdä kunnon suunnitelma, jotta ulos selviää mahd nopsaan. Ja en ole kyllä vuosikausiin käynyt Hakiksessa, joten ei näköhavaintoa kuusista.
Seku vain skippaa koko joulun niin pääsee vielä helpommalla.Joululahjoissa kannattaa luottaa aattoaamun paniikkiin
Karjalanpiirakoita
Ainiin ja huomenta, päivää ja iltaa
Muista, että varoitin. Se voi helposti olla parikymmentä .Mutta mutta... nyt väpättää alahuuli.... täytyis ostaa itse asiassa pari pientä joulujuttua
O M GOvat laittaneet Hakiksen kuuseen ne valot ihan päin prinkkalaa, sikinsokin, ja tästä et kyllä tykkää...istutko tukevasti?
Here it comes:
Ne valot oli sellaiset ällöt led-liian-siniset. Ihan wt-meininkiä siis! Kuusikin oli vähän vinossa!
Siis hirrveen rahvaan omaista!
Missä ovat kaikki tyylikkäät lämpöisen valkoiset värit!? Ja kai sen kuusen olisi voinut sentään suoraan katsoa, heittoa oli vähintään 2CM!
( )
Voi eiii. Höh.Vää, täytyis vissiin mennä lepäämään. Joudutaan kumminkin yöllä heräämään pari kertaa. Lapselle sattui pieni haaveri tänään koulussa, joten valvomista luvassa.
Vedetään täällä just pitkää tikkua, kummalle väkisten kotipäivä huomenna. Ehkä ei tarvita, mene ja tiedä.Voi eiii. Höh.
Jaksamista sinne ja toivotaan, että ei tule mitään yllätyksiä. *halii*
Voi ei, kaikkea se sinäkin joudut kestämään!Vedetään täällä just pitkää tikkua, kummalle väkisten kotipäivä huomenna. Ehkä ei tarvita, mene ja tiedä.
Kyllä tuo miesten mielikuvitus on muuten ketterä. Uusista lapasista eli tumpuista keskustelu kääntyi luontevasti tumputtamiseen
Minä en (tietenkään) mitenkään provosoinut keskustelua käyntiinVoi ei, kaikkea se sinäkin joudut kestämään!
Elä sano, meillä eivät tuhonneet viime vuonna yhtään, vaikka paksukainen (vanhempi kissa) kampes kuusen kyytiin ja se oikein heilahti.Ja jouluna kissa vetää tuhannen päreiksi varmasti osan hienoista palloista .
Minä en (tietenkään) mitenkään provosoinut keskustelua käyntiin
Meidän "rukkanen" oli kyllä aika maltillinen myös. Kuusi pystyi pystyssä. Alaoksilta laiskamato pyydysti palloja .Elä sano, meillä eivät tuhonneet viime vuonna yhtään, vaikka paksukainen (vanhempi kissa) kampes kuusen kyytiin ja se oikein heilahti.
Rimpula (nuorempi kissa) katseli hämmästyneenä vieressä ja jätti pallot suht koskemati.
(kissojen nimet muutettu)
Jahas.. Tällä hetkellä maailmasta ei löydy tarpeeksi herneitä nenääni!