Kiitos ja anteeksi
Sä oot ihana!
Kiitos ja anteeksi
Sä oot ihana!
pari lahjaa on jo plakkarissaNo joko meillä on joululahjatmallillaan?
Mä oon tilannut jo viimekuussa lahjat. Kerrankin ajoissa.
Tyttö saa ukulelen, toinen tyttöö saa smoothiekoneen ja poika saa hävittäjä ohjaimet.
Niijja mummi sai pesukoneen!
Ei tartte ravata pesutuvassa enää.
Samma här. Joulukortit on askarreltu ja osteltu liikaa uusia kuusenkoristeita.pari lahjaa on jo plakkarissa
Hävittäjäohjaimet oonkin aina halunnutNo joko meillä on joululahjat mallillaan?
Tyttö saa ukulelen, toinen tyttö saa smoothiekoneen ja poika saa hävittäjä ohjaimet.
No saat säkin niillä pelata.Hävittäjäohjaimet oonkin aina halunnut
No, ei nyt oikein. Hyvä äiti olisi varmasti aloittanut lahjojen hankkimisen heti viime joulun jälkeisistä alemyynneistä. Jää tänä vuonna joulukuulle. Eli pakko mennä kauppoihin kuuntelemaan tingeltangel musaa.No joko meillä on joululahjat mallillaan?
Tyttö saa ukulelen, toinen tyttö saa smoothiekoneen ja poika saa hävittäjä ohjaimet.
Noi kuusenkoristeet näyttää vuosivuodelta vaan hienommilta.Samma här. Joulukortit on askarreltu ja osteltu liikaa uusia kuusenkoristeita.
En tiiä mikä siinä on, että ei tule käytettyä tota hyvä äiti korttia. Tulis kyllä niin paljon edukkaammaks.No, ei nyt oikein. Hyvä äiti olisi varmasti aloittanut lahjojen hankkimisen heti viime joulun jälkeisistä alemyynneistä. Jää tänä vuonna joulukuulle. Eli pakko mennä kauppoihin kuuntelemaan tingeltangel musaa.
1 lahja ostettu. 4 ostamatta.No joko meillä on joululahjat mallillaan?
Koska punainen valo ei "sotke" hämäränäköä yhtä pahasti, ts. jos henkilö kulkee pimeään tai valot sammutetaan huoneesta joka on valaistu punaisella valollla, ihmisten hämäränäkö toimii nopeammin.Miksi sukellusveneissä käytetään punaisia valoja sisäpuolella?
Eilen vuorossa ol Das boot, tänään Punaisen lokakuun metsästys.
Niin näyttää.... vielä tuommoinen ja tuommoinen...... ja aaaaaaahhhhhh.... mitä tuollakin näkyyNoi kuusenkoristeet näyttää vuosivuodelta vaan hienommilta.
Ei niitä voi olla ostamatta.
Ajattelin lauantaina ahtautua Stockalle, hyvä tavaton sentään. Täytyy tehdä kunnon suunnitelma, jotta ulos selviää mahd nopsaan. Ja en ole kyllä vuosikausiin käynyt Hakiksessa, joten ei näköhavaintoa kuusista.En tiiä mikä siinä on, että ei tule käytettyä tota hyvä äiti korttia. Tulis kyllä niin paljon edukkaammaks.
Mutta kyllä mun on pakko päästä hypistelemään kauppaankin.
Onkohan Stokkalla enää mimmostakaan jouluikkunaa...
Valot on jo kyllä laitettu kaduille; etenkin Espa näytti ihkulta.
Ja voi jesus, näitkö jo Hakiksen kuusen?
Ei se ihan niin paha ole kuin viimevuosina, mutta mutta....hmph.
Joko se tuli meitin Ellulle väsy? *silittelee kutreja*
Ä L ÄAjattelin lauantaina ahtautua Stockalle, hyvä tavaton sentään. Täytyy tehdä kunnon suunnitelma, jotta ulos selviää mahd nopsaan. Ja en ole kyllä vuosikausiin käynyt Hakiksessa, joten ei näköhavaintoa kuusista.
juu mä olen juonut kohta kaks pannullista kahvia, silti nukuttaaUnipiikki iski
Joo, tuli se...mutku emmä vielä mene nukkumaanJoko se tuli meitin Ellulle väsy? *silittelee kutreja*
se on ihan kaikkein paras osastoÄ L Ä
M E N E
J O U L U O S A S T O L L E