Onhan sitä ollu tapana.Laitatteko jouluna muuten rahaa hyväntekeväisyyteen?
SPR:lle en kyllä enää syyä latiakaan, mutta toisaalle kyllä.
Ollaan me kummitoiminnassakin mukana.
Onhan sitä ollu tapana.Laitatteko jouluna muuten rahaa hyväntekeväisyyteen?
Hei, erittäin hyvä idea. Ruoka ja lakanat/pyyhkeet yms aluset ovat tervetulleita.Tuskin, mutta voisin lahjoittaa esim. kodittomille kissoille/koirille ruokaa, huopia jne.
Saanko kysyä miksi ei Spr?Onhan sitä ollu tapana.
SPR:lle en kyllä enää syyä latiakaan, mutta toisaalle kyllä.
Ollaan me kummitoiminnassakin mukana.
No nehän ovat!Mahtavat, toivottavasti tosi lämpimät.
Säilyykö nuo kauan lämpöisinä? Itselle ajattelin laittaa nöiden alle vielä ohuet lapaset, jos ei näissä lämpö riitä. Nahkasormikkaat joutaa narikkaan.No nehän ovat!
Ja itse saa säätää lämmöt sään mukaan.
Ei todella palele. Meinaan kyllä itsellenikin tilata.
Tulis pitkä teksti...Saanko kysyä miksi ei Spr?
Niissä on akku,Säilyykö nuo kauan lämpöisinä? Itselle ajattelin laittaa nöiden alle vielä ohuet lapaset, jos ei näissä lämpö riitä. Nahkasormikkaat joutaa narikkaan.
En viitsi, tulee vaan paha mieli.Tulis pitkä teksti...
Selviää hyvin helposti googlettamalla esim. "SPR huijaa".
Tiukkaa tekee, mut olkoon, en kaiva esille mitään tilinpäätöksiä, vuosikertomuksia tai palkkamenoja.En viitsi, tulee vaan paha mieli.
Keräysvarojen käyttö löytyy ihan asiallisesti netistä selvitettynä.
Etkö käytä ees ajohanskoina tollasia lämmittäviä?meikä luottaa vanhoihin konsteihin eli lapanen ja sen päälle nahkarukkanen
peltipailakoissa on nykyään kahvanlämppärit joten niissä ei tartte hullun lämpimiä hanskojaNoita hanskoja käytetään esim. laskettelussa, moottorikelkkailessa yms.
Mut ovat hyvin maltillisen näköiset ja ohuehkot. Eivät mitkään toppasormikkaat missään nimessä.
enEtkö käytä ees ajohanskoina tollasia lämmittäviä?
Mä en rupee tukemaan rötösjärestöjä, jossa vain pieni murto-osa menee hyväntekeväisyyteenMiksi et? En haasta riitaa, mielenkiinnosta kyselen. Itse löysin nyt mielestäni kivan kohteen.
Mie toivon pukilta uusia nahkarukkasiameikä luottaa vanhoihin konsteihin eli lapanen ja sen päälle nahkarukkanen
Ja höpsistä taas. Keräyskulut menee keräyksiin ja nöistä noin 15 prossaa menee keräyksen materiaalikuluihin. Palkkarahat tulee ihan jostain muualta kuten valtion rahoitus ja Rahiksen rahoitus. Ihmeellisesti tämä stoori pyörii netissä vuodesta toiseen.Tiukkaa tekee, mut olkoon, en kaiva esille mitään tilinpäätöksiä, vuosikertomuksia tai palkkakuluja.
Mutta kyllä mä tän laitan:
https://suomimedia.wordpress.com/2016/01/11/nain-spr-huijaa-kansalaisia/
Noissa tekstissä olevissa linkeissä on lähteet, eli pitävät paikkansa.
Hyvin vähän kerätyistä rahoista jää lajoitettavaksi, vaitettavasti.
Ja tämäkään ei pidä paikkaansa.Mä en rupee tukemaan rötösjärestöjä, jossa vain pieni murto-osa menee hyväntekeväisyyteen
Tehty!Hymy pyllyyn siis
tämäMä en rupee tukemaan rötösjärestöjä, jossa vain pieni murto-osa menee hyväntekeväisyyteen
Tämä selvä.Ja höpsistä taas. Keräyskulut menee keräyksiin ja nöistä noin 15 prossaa menee keräyksen materiaalikuluihin. Palkkarahat tulee ihan jostain muualta kuten valtion rahoitus ja Rahiksen rahoitus. Ihmeellisesti tämä stoori pyörii netissä vuodesta toiseen.
Lirputa vaan vielä hetki.... kohta se unipiikki iskee taas .