*TIPPU*Minulla on kyllä varmaan satoja kertoja. Yksinkin joskus pystyttänyt mutta se vie sitten sen parikymmentä minuuttia, kun poikaporukassa kun oikein tiukasti tekkee niin menee viiteen minuuttiin.
*TIPPU*Minulla on kyllä varmaan satoja kertoja. Yksinkin joskus pystyttänyt mutta se vie sitten sen parikymmentä minuuttia, kun poikaporukassa kun oikein tiukasti tekkee niin menee viiteen minuuttiin.
Sun teltan pystyttämistouhuiluthan ne vaanMikä se sielä niin revittää leukoja että takahampaakki näkkyy?
yks selittää hirveen topakasti kuinka äijämeiningillä saa teltan pystyyn viidessä minuutissa *pyyhkii kyyneleitä silmistä**TIPPU*
No mie voin opettaa sullekkin miten se tehhään oikein silleen että viijen minuutin jälkeen voi jo laittaa pötkölleen.Sun teltan pystyttämistouhuiluthan ne vaan
*repii embopakettia auki veet silmissä*yks selittää hirveen topakasti kuinka äijämeiningillä saa teltan pystyyn viidessä minuutissa *pyyhkii kyyneleitä silmistä*
Mä en näe mitä ruutis meinaa. Mut puoljoukkueteltta on tullu pystytettyä yksin. Vielä metriseen lumihankeen yksin kaivamaani reikään. En sanonu, että se olis helppoa tai sujuisi nopeasti mutta onnistuu.Mutku krutti meinas että siihen tarvitaan kokonainen joukkue?
Eihän siinä tartte kun vähän paitaa nostaa ylös -No mie voin opettaa sullekkin miten se tehhään oikein silleen että viijen minuutin jälkeen voi jo laittaa pötkölleen.
Kauheeta kun masuun sattuu...oikeesti toi on niin ihanan viaton viesti*repii embopakettia auki veet silmissä*
KylläEpekki tuntuu olevan teltanpystytys asiantuntija.
Yhtyminen kannattaa ainaOlet oikeassa, yhdyn paheksuntaan
Ihan tosi epek hahahahahaNo mie voin opettaa sullekkin miten se tehhään oikein silleen että viijen minuutin jälkeen voi jo laittaa pötkölleen.
No ei muutaku miesvoimin sitten teltta pystyyn.Kyllä
Tartteeko sitä kaikkia tännekkään kertoa..Olet oikeassa, yhdyn paheksujaan
Ihan tosi epek hahahahaha
Yhtymisessä ei ole paheksuttavaaYhtyminen kannattaa aina
ELLU!!!!Minulla on kyllä varmaan satoja kertoja. Yksinkin joskus pystyttänyt mutta se vie sitten sen parikymmentä minuuttia, kun poikaporukassa kun oikein tiukasti tekkee niin menee viiteen minuuttiin.
Viis miestä ois optimi, muut pittää kiinni ja viijes työntää salon pystyyn.No ei muutaku miesvoimin sitten teltta pystyyn.
Ei oo tottaViis miestä ois optimi, muut pittää kiinni ja viijes työntää salon pystyyn.
No onELLUUUU On tarkasti kattonu kellosta aikaa.
ja samalla kytänny nouseeko teltta!!!!
Itseasiassa vasta sitten kun on naulittu kaheksasta kohtaan kiinni.Viis miestä ois optimi, muut pittää kiinni ja viijes työntää salon pystyyn.