Kuinka monen miehen kanssa olet saanut hyvää seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Facebookmother
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Facebookmother

Vieras
Kertokaapas kuinka monen eri miehen kanssa olette harrastaneet seksiä ja kuinka suuren osalta olette saaneet hyvää seksiä (edes joskus). Itse olen harrastanut seksiä 18 miehen kanssa (Olen 35v). Puolet on yhden illan juttuja. 1 on nykyinen mies ja 2 useampivuotista miesystävää. Hyvää seksiä olen saanut mielestäni kolmelta. Nykyinen mies, toinen ex (tosin harvoin hyvää, usein kännistä kohtuuseksiä) ja yksi festariromanssi oli huikee...

Eli prosentti on 17. Aika alhainen... Kai se on kans miten sen hyvän seksin kokee.

No huh, olet melkoinen kiertopalkinto. Lienee tussusi jo jyystetty väljäksi!

Ei kai tässä ratkaise se kuinka moni on jyystänyt vaan kuinka monesti on jyystetty. Ja aika pientä venyytystä se penis tekee verrattuna synnyttämiseen jokatapauksesa.

Ja eihän noi AP:n määrät oo palstalaisille mitään. Täällähän on joitankin joilla on noita seksikumppaneita sata ellei ylikin.

Kumppaneita 7, ikää 24v. Ainoastaan mieheni kanssa ollut hyvää. Miehen kanssa oltu yhdessä 8v, joten aiemmat ollut 16 vuotiaan nuoren lyhyitä suhteita ja yhden yön juttuja, sekä kumppanit lähes yhtä nuoria.

Yli 50 miehen joukosta noin 12 on ollut huippuhyviä rakastajia. Näistä olen jättänyt kolme parasta vakirakastajakseni. Nykyään tietää saavansa aina takuvarmasti hyvää seksiä.

Miehiä on varmaan ollut noin kymmenkunta tän 42 vuoden elämäni aikana ja olisinkohan tasan yhden kanssa saanut hyvää seksiä. Mulle ei merkkaa määrä, vaan laatu ja se, meneekö se tunteisiin myös. Olen tällä hetkellä sinkku ja niin pettynyt miehiin monessa suhteessa, että nyt olen ollut jo n. 6 vuotta kokonaan ilman miehiä sekä seksiä...

Kertokaapas kuinka monen eri miehen kanssa olette harrastaneet seksiä ja kuinka suuren osalta olette saaneet hyvää seksiä (edes joskus). Itse olen harrastanut seksiä 18 miehen kanssa (Olen 35v). Puolet on yhden illan juttuja. 1 on nykyinen mies ja 2 useampivuotista miesystävää. Hyvää seksiä olen saanut mielestäni kolmelta. Nykyinen mies, toinen ex (tosin harvoin hyvää, usein kännistä kohtuuseksiä) ja yksi festariromanssi oli huikee...

Eli prosentti on 17. Aika alhainen... Kai se on kans miten sen hyvän seksin kokee.

Yhden illan jutuissa seksi on harvoin hyvää, kun ei tunne sen toisen kehoa niin hyvin eikä tiedä mistä toinen tykkää. Seksi yleensä paranee kun tutustuu paremmin toisen seksuaalisuuteen. (Tämä ei siis ole mitään moralismia, koska minusta yhden yön jutut ovat ihan ok, mutta uskon että tämä selittää osaltaan tuota alhaista prosenttilukua.)

Itselläni on tosi vähän seksikumppaneita, kolme miestä ja yksi nainen, ja ainoastaan yksi mies ja yksi nainen näistä olivat hyvää seksiä.

Ensi kerta 15v. ja huono kokemus oli. Nyt 31v. ja aina vaan on parantunut. Joku tunari joukkoon on mahtunut, mutta nykyään on silmää ja kokemusta mitä valkkaa. Ei humalaista, ehdottomasti. Kyllä n. 50 kokemaan mahtuu tosi taitureita mukaan kymmenkunta. Näitä viimeisiä.

Yhteistyössä