The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Boobabe
No ei toki kellekään puhutakaan nuin mutta oisko se samanmoinen haistattelu sitä tilannetta laukassu? Siitä ois tullu vaan suukopua entisestään, turhaa meteliä...

Mä olin nyt vaan se joutava ämmä, joka ilmeisesti jarrutti tahallaan papparoisen kiireistä päivää...

Säpäkkä tapaus:D
Mä olenkin hankala tapaus. Jos mua ärsytetään niin saa samalla mitalla takas. :oops:
 
Pannari uunissa kypsymässä, yksi ihana höpöttäjä piirtää tuossa vieressäni ja yks kävi keittiössä murahtelemassa ilmeisesti hyväksyvästi iltapalapuuhasteluilleni..

Tänään muuten sattui semmonenki tilanne että kaupan kassajonossa sain eläkelläispapan kirjaimellisesti iholleni ja silmilleni. Mä jonotin ennen häntä ja tämä mies kävi mua tönimään. Tuuppi kärryllä selkään ja piti sitten tulla ihan käsinein mua tönimään. Sanoin että lopettaa tönimisen heti, niin sain takasin: Kule tavaroittes mukana vitun ämmä!

(y)...hankala oli kulkea, kun liukuhihna oli täynnänsä.

Siihen puuttui sitten edessä oleva ihana herrasmies, samaa ikäluokkaa, sanoen tälle herra aurinkoiselle että " Olkaa hiljaa ja käyttäytykää ettei tarvitse ikätoveria hävetä".

- Helvettiäkö sä tähän puutut, toi ämmähän tässä ei osaa olla!

Kassatäti oli jo sen näköinen että rimpauttaa kohta hälärit...samalla kun sai käsiinsä ne mun muutamat ilmeisen paheksuttavan haitalliset ostokseni. Maksoin sukkelasti, toivotin kassalle - usein teen niin - kiitosten jälkeen hyvät päivänjatkot ja hymyilin sille ärjyllekin, joka lopuksi äsähti "haista vittu!"

Autossa mua koko tilanne nauratti, varsinainen mielensäpahoittaja oli liikenteessä :D, en etes muista milloin oisin niin ärtsyä papparaista nähnykkään...kunnon Jörö- Jukka :D
Joten puolet tapaamistasi vanhemmista miehistä oli sentään herrasmiehiä.
Huonomminkin voisi olla.
 
Mutta jos vaikka vahingossa majuri vahingossa tulee taakse "törmäilemään"
Oi, jos Majuri tulis taakseni "törmäilemään" niin...silloin mä varmaan antaisin tulla papattaen kunnolla ja huolella artikuloiden ja lopuksi varmaan muiskauttaisin ison pusun molemmille poskille, jotta hämmennys ja hiljaisena oleminen osalta ois taattua...:D


..toisaalta:cautious:...siinä vois olla kyllä riskinsä, jotta Majuri karjaisee niin että koko halli jyrisee "..tämä nainen käy käsiksi ja ahdisteleeeee!!!"....


No. Siitäkin huolimatta :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä