The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kirjoita loppuun "Aurinkoisin terveisin", niin se on asiallinen.
Jos ketjussa joskus saa puhua asiaa?
Saako?

Voin vakuuttaa, että asia ei ole noin.

Olen ollut hallinto- oikeudessa varmasti sata kertaa. En edes muista. Korkeimmassa Hallinto- oikeudessa olen ollut tasan kuusi kertaa. Sen muistan.
Siis puhutaan kolminumeroisesta lukumäärästä. Ainakin.

Koskaan minun ei ole tarvinnut kirjoittaa ensimmäistäkään lausuntoa joka ei olisi mahtunut yhdelle aaneloselle.

Ei koskaan.

En ole koskaan hävinnyt.

Tuomarit eivät ole tyhmiä, eivätkä arvosta tippaakaan sitä jos paskanjauhamisesta maksetaan tonni/sivu.

Ainoa kerta kun hävisin ei ole missään oikeusasteessa käynytkään tai semmoista nähnytkään.
Oman avioeroni ositussopimus. Ex- rouvakullan juristiehdokkaan laatima ehdotus oli niin pitkäsivuinen ja täynnä kaikkea sontaa, joten ex- rouvakulta silmieni edessä repi sen ja sanoi, että sinun on parempi.

Taisi olla elämäni niitä harvoja kertoja kun ex- rouvakulta arvosti taitojani.
 
vierailija

Minulle ei myyty konjakkia Alkossa, sillä nuori avovaimoni oli mukana ostoksilla | Mielipide | HS

Kassalle tultuani minut kohtasi kuitenkin valtaisa yllätys. Henkilötodistukset katsottuaan myyjä totesi, ettei voi myydä minulle valitsemiani tuotteita, sillä avovaimoni on vasta 19-vuotias ja puolen vuoden päässä maagisesta 20 ikävuoden viinarajasta. En siis voinut ostaa yli 22 prosenttia sisältäviä tuotteita Alkosta, sillä nainen, joka asuu kanssani, sattui olemaan mukana ostohetkellä.
 
Mistä apukoulusta nää kuukkelit on tänne joskus 80-luvulla haalittu? (n)

Jos antaa ohjeen, että tämä homma tehdään näin, ne hälisee ja panikoi tunnin että tehdääks tää nyt näin vai noin
Aatteleppa, että minkälaisii niiden jälkikasvuita kehittyy? :eek:

Taitaa tosiaan olla fiksua jättää tämä maa ja mennä savimajaan afrikkaan asumaan
 
Strippaliina tiesi eilen kertoa, että teen tahallani kaikkien elämästä tarpeettoman hankalaa kieltäytymällä luovuttamasta lastani sille, ihmetteli mistä oon suuttunut sille ja käski mun hyväksyä, että se on osa perhettä halusin mää sitä tai en.

Ignoorasin sen korrektisti ja olin tikahtua tohon perhekohtaan.
 
Aatteleppa, että minkälaisii niiden jälkikasvuita kehittyy? :eek:

Taitaa tosiaan olla fiksua jättää tämä maa ja mennä savimajaan afrikkaan asumaan
Yhden jälkikasvu suoritti lukion loppuun armeijan jälkeen ja päätyi huoltoaseman kassapojaksi. Isän täytyy olla vähän fiksumpi koska äiti ei suoriutuisi lukiosta, armeijasta eikä huoltoasemasta.äidiltä tuota ei ole peritty.
 
Yhden jälkikasvu suoritti lukion loppuun armeijan jälkeen ja päätyi huoltoaseman kassapojaksi. Isän täytyy olla vähän fiksumpi koska äiti ei suoriutuisi lukiosta, armeijasta eikä huoltoasemasta.äidiltä tuota ei ole peritty.
Armeijasta raakataan pois ne joille ei asetta uskalleta antaa.
Lukion harva menee vain "läpi". Muutama sivu pitää lukeakin.

Huoltoaseman kassapoika on kunnioitettava ammatti.

Minä olin varastomies kun vaimoni tapasin. Minusta kehittyi "herra yliherra" sitten myöhemmin. Eron jälkeen minusta kehittyi pätevä juoppo joka yritti tappaa itsensä viinalla mutta ei onnistunut, ainakaan vielä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä