The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Saas nähä,kuukauden kokeilu ens alkuun. Vähän kyl pisti ihmettelee et miks se määräs estolääkityksen ton 4päivän migreenin takia,toki tiedusteli aiempiakin mut kuvittelin et saisin vaan tujumman täsmän. Ja miksi jos sain eston niin sain myös sen toisen joka otetaan sit jos tulee kohtaus...? Jos kerta on estolääkitys niin eihän sillon pitäs tulla kohtausta?
...se ei ihan nuin mene ton eston kanssa. Kohtauksia voi tulla mutta ne ovat - kuulema - paremmin hallittavissa ja sitten jos sarkee niin onhan siihen hyva olla se kohtauksen laakekin joka itsessaan vie kipua pois...Jotenkin nain oon sen sisaistanyt kun mulle on kerrottu.

Mutta mun mielesta ihan hyvakin etta sait nyt laakityksen ja kunnon siihen. Kyllahan toi neljan paivan ranni on jo sietamatonta...ja mulla kait ois jo kans estot menossa jos oisin vain ikina luuni raahannut naytille:notworthy:...mutta enpa muistele moisia kamalia paivia ollenkaan taman enempaa
 
Ja ihan niin perinteinen kauppareissu :D, voi kilinkellit mun kanssa!

Ens toikseen huomasin heviosastolla etta - vedetaanpa sitten hankinnat hatusta todellakin. Mika on muistilappunen ja ennen kaikkea - missa se on*ufopaakkonen*:whistle::D...!

Ja - oliko vakea kuin pienessa kylassa :D?! Varmaan ihan kaikki ja makin jopa nakevana tyyppina liikenteessa eli sujuvasti suustani jain kiinni...

Mutta nyt on hankinnat hommattu ja meinaan niin hurja olla, etten kay viikonloppuna kaupassa:eek:....ja ihan on semmoinen olo etta suukkusesta tumpsahti se valtaisan suuri sammakko :D
 
Saas nähä,kuukauden kokeilu ens alkuun. Vähän kyl pisti ihmettelee et miks se määräs estolääkityksen ton 4päivän migreenin takia,toki tiedusteli aiempiakin mut kuvittelin et saisin vaan tujumman täsmän. Ja miksi jos sain eston niin sain myös sen toisen joka otetaan sit jos tulee kohtaus...? Jos kerta on estolääkitys niin eihän sillon pitäs tulla kohtausta?
Migge on siitä vittumainen, että se tulee jos on tullakseen. Mikään lääkitys ei auta.

Nimim, kolme tuntia ennen häävalssia sain miggekohtauksen. Siinä ei auttanut muu kuin maata pimeässä autossa kolmenkympin pakkasella. Se onneksi meni ohi hetkessä mutta siitä keikasta en muista mitään. Paitsi että en nähnyt mitään.
 
Mukavaa perjantai-iltaa ketjuun :)

Lisää on tullut lunta :love: oli ihana käydä lenkillä raikkaassa säässä ja lumi valaisee niin kauniisti.

Kohta olis kahviaika:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Saas nähä,kuukauden kokeilu ens alkuun. Vähän kyl pisti ihmettelee et miks se määräs estolääkityksen ton 4päivän migreenin takia,toki tiedusteli aiempiakin mut kuvittelin et saisin vaan tujumman täsmän. Ja miksi jos sain eston niin sain myös sen toisen joka otetaan sit jos tulee kohtaus...? Jos kerta on estolääkitys niin eihän sillon pitäs tulla kohtausta?
Toivottavasti toimii lääkitys,halauksia. Se on ikävä sairaus.
 
...se ei ihan nuin mene ton eston kanssa. Kohtauksia voi tulla mutta ne ovat - kuulema - paremmin hallittavissa ja sitten jos sarkee niin onhan siihen hyva olla se kohtauksen laakekin joka itsessaan vie kipua pois...Jotenkin nain oon sen sisaistanyt kun mulle on kerrottu.

Mutta mun mielesta ihan hyvakin etta sait nyt laakityksen ja kunnon siihen. Kyllahan toi neljan paivan ranni on jo sietamatonta...ja mulla kait ois jo kans estot menossa jos oisin vain ikina luuni raahannut naytille:notworthy:...mutta enpa muistele moisia kamalia paivia ollenkaan taman enempaa
Niin no mä en tosiaan tiedä kun ei mulla oo koskaan ollu estolääkitystä,täsmät vaan. En mäkään varmaan muuten olis saanu itteeni sinne mutta to 4päivää oli ihan hirveetä,samalla kuitenkin olin töissäkin.Nyt sit kk kokeilu ja sen perusteella sit joko jatketaan tai ei jatketa.
ja sit sain sen lähetteen hierojalle mut en mä oikein ymmärrä tota lähetettä...kai sit kun sen tarkemmin lukee niin selvii.
 
Jaahas alkoiko ketjun perjantainus... :rolleyes::D mä häivyn..... kahvinkeittoon ja sitten makkariin :D
Moro murut
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä