The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ah joo, ja kylmat kahvitkin on tulleet monesti tutuiksi :D...ja nekin tuli kiskaistua massun. Kylmana.

Tosin :D...ryystan ma teetakin kylmilteen kun unohdan yks kaks koko mukisen jonnekin ja sitten sen hoksaankin etta kappas vaan :D...maistuu se kylma teekin ja onneksi toi paakkonen on tossa kaulassa kiinni :D(y)!
 
Juu löytyy hyviä ja huonoja puolia. Mulla menee 2-3 kaffekupposta päivittäin. Siitä tarttis varmaan 1 nipsaista pois. Ja siirtyä vihreän teen lipittämiseen.
No toi maara nyt on ihan maltillista joten ei mitaan hataa :).

Mulla kun toi maara ylittyi ihan hervottoman helposti. Mutta nyt juon nautiskellen vihreaa teeta ja mulle tama sopii hyvin :)
 
Roudasin tyynylajan tuonne parvekkeelle hapettumaan :)..saavatkin olla ihan kunnolla yon yli...

Yksi tuli just kotio, yksi just soitteli etta kestaaaaa :D (kuinka yllattavaa - NOT :D!) ja yksi on Jossain eli volat edelleen kaakkoon ja tehdaan mita tehdaan mutta tehdaan rennolla otteella :)

 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Oh my, päivän jännäkakkamoment. Äiti soitti et "moi ollaan tulossa tuomaan ipanaa Helsinkiin." Mä luulin et oltiin sovittu lapsen palautus vasta huomiselle tai sunnuntaille. Vuoden äiti :oops: Mut ottavat lapsosen sittenkin yöksi mukaan kyläpaikkaan ja mä saan hänet huomenna kotiin :love:
 
Perjantai alkuiltaa!
Tinkulassa on ollu aika kökkö viikko,4päivän migreeni.Silti töisssä,paska olo ja pillereiden voimalla jotka ei edes auttanut.Yhden sais ottaa mutta mää vedin niitä kyllä kun leipää.Sit meni hermo,soitin ti lekuriin ja sain ajan tälle päivälle.Kävin ja sain estolääkityksen,ikinä ole sellaista ollu mut nyt on.Täsmälääkkeitä oon vaan käyttänyt.Nyt sain sen estolääkityksen ja sit jonkun täsmälääkityksen,sellasen jonkun suht uuden mikä sulaa suuhun kuulemma.Samalla pyysin lähetteen hierojallle. Tosin mitään hajua ei ole miten tollasen lähetteen kans toimitaan:notworthy: mut eiköhän se selviä.

Ja siitä tyypistä ei oo sitten viime la aamun kuulunut mitään,tais hävitä kuvioista vähin äänin.

Pika nakkisoppa pian valmis. Joo,ei mulla muuta.
 
Perjantai alkuiltaa!
Tinkulassa on ollu aika kökkö viikko,4päivän migreeni.Silti töisssä,paska olo ja pillereiden voimalla jotka ei edes auttanut.Yhden sais ottaa mutta mää vedin niitä kyllä kun leipää.Sit meni hermo,soitin ti lekuriin ja sain ajan tälle päivälle.Kävin ja sain estolääkityksen,ikinä ole sellaista ollu mut nyt on.Täsmälääkkeitä oon vaan käyttänyt.Nyt sain sen estolääkityksen ja sit jonkun täsmälääkityksen,sellasen jonkun suht uuden mikä sulaa suuhun kuulemma.Samalla pyysin lähetteen hierojallle. Tosin mitään hajua ei ole miten tollasen lähetteen kans toimitaan:notworthy: mut eiköhän se selviä.

Ja siitä tyypistä ei oo sitten viime la aamun kuulunut mitään,tais hävitä kuvioista vähin äänin.

Pika nakkisoppa pian valmis. Joo,ei mulla muuta.
no voehan rähmän rähmä
 
Perjantai alkuiltaa!
Tinkulassa on ollu aika kökkö viikko,4päivän migreeni.Silti töisssä,paska olo ja pillereiden voimalla jotka ei edes auttanut.Yhden sais ottaa mutta mää vedin niitä kyllä kun leipää.Sit meni hermo,soitin ti lekuriin ja sain ajan tälle päivälle.Kävin ja sain estolääkityksen,ikinä ole sellaista ollu mut nyt on.Täsmälääkkeitä oon vaan käyttänyt.Nyt sain sen estolääkityksen ja sit jonkun täsmälääkityksen,sellasen jonkun suht uuden mikä sulaa suuhun kuulemma.Samalla pyysin lähetteen hierojallle. Tosin mitään hajua ei ole miten tollasen lähetteen kans toimitaan:notworthy: mut eiköhän se selviä.

Ja siitä tyypistä ei oo sitten viime la aamun kuulunut mitään,tais hävitä kuvioista vähin äänin.

Pika nakkisoppa pian valmis. Joo,ei mulla muuta.
Nyt rentoa perjantai- iltaa kohti, tinkunen :)

Ja hyva kun kavit laakarilla ja sait sen estolaakityksen. Ma oon kuullut siita vain hyvaa, toimii ja on myos laake sopinut heti, ettei ole tarvinnut ruveta venksaamaan niiten kanssa. Veikkaanpa etta sunkin migge tulee nyt todella hyvin aisoihin :)
 
Mutta - kaiks :D, ma lahden kaupalle! Ja meinaan selviytya yhdella kerralla (huomenna on uusi paiva :D)...tuli meinaan tuon yhden kanssa semmoinen aatos, etta meilla pidetaankin pizzaperjantai (y)!!

Eli ihan niin tasan tarkkaan tiedossa elbailua ja hyvaa fiilista ja herkuttelua ja ihanaa olemista :)
 
Ah joo, ja kylmat kahvitkin on tulleet monesti tutuiksi :D...ja nekin tuli kiskaistua massun. Kylmana.

Tosin :D...ryystan ma teetakin kylmilteen kun unohdan yks kaks koko mukisen jonnekin ja sitten sen hoksaankin etta kappas vaan :D...maistuu se kylma teekin ja onneksi toi paakkonen on tossa kaulassa kiinni :D(y)!
Sanotaan, että kylmä kahvi kaunistaa.

Sinä et sitä tarvitse.
Minulla taas napa ei vedä mitä naama vaatis.
 
pitäsköhän tehä huomenna pihalle pikku tulet niin vois semmosta keittää

se menis siinä samalla kun alan lihan savustuspuuhiin
Pitaapitaapitaapitaapitaapitaa*hihkuu ihan innoisssaan*

Totta kai teet ja laitat, vaikka tuskin sa tarviit mitaan kannustuspuhetta siihen :). Sulla ois vaan niin tyrkyllansa mielettomat tunnelmat ja fiilikset tuplakertoimilla(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja ruuttis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä